مراسم افتتاحیه جشنواره سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ١٠ شهریور ماه در سینما بهمن اهواز با حضور کودکان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 28 August 2018

نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، ناصر چنانی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، جمعی از هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، دوشنبه ٥ شهریور ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان خوزستان پس از ٨ سال وقفه از ١٠ تا ١٤ شهریور در سینما بهمن اهواز به اجرا در خواهد آمد.

وی در ادامه افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره ١٠ شهریور ماه در سینما بهمن اهواز با حضور کودکان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به فیلم‌هایی که در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اکران خواهند شد گفت: امسال ٣ فیلم خارجی و ٧ فیلم ایرانی در این جشنواره اکران خواهد شد.

جوروند در ادامه گفت: در این جشنواره علاوه بر اکران فیلم،‌ شاهد برنامه‌های جنبی از جمله نقد و بررسی فیلم‌ها، کارگاه عروسک سازی و کارگاه فیلمبرداری و عکاسی با موبایل برای کودکان و نوجوانان نیز خواهیم بود.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در استان خوزستان خاطر نشان کرد: هیات داوران این جشنواره را تعدادی از کودکان و نوجوانان تشکیل خواهند داد که پس از تماشا و نقد و بررسی فیلم‌های اکرا شده آثار برتر را معرفی خواهند کرد.

محمد جوروند در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان برای برگزاری رویدادهای ملی و بین‌الملی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به میزبانی استان خوزستان برگزار شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار