مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل از راه‌اندازی چهار پایگاه انتخاب رشته برای قبولی‌های کنکور در شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 22 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی ورودی پیش از ظهر امروز در ستاد کنکور شهرستان اردبیل اظهار کرد: در اردبیل چهار پایگاه انتخاب رشته به همت ناحیه یک و دو دایر خواهد بود و ما با استفاده از جدیدترین نرم افزارها انتخاب رشته دانش‌آموزان را با اولویت و به صورت قبولی تضمینی در رشته‌های مورد علاقه انجام می‌دهیم اما عده‌ای تلاش می‌کنند تا از این فضا سوء استفاده کرده و به عناوین مختلف با دریافت مبالغی هنگفت انتخاب رشته را به صورت صوری انجام دهند.

وی افزود: بیش از 18 هزار داوطلب کنکور در این استان که واجد شرایط انتخاب رشته شدند با مراجعه به چهار پایگاه آموزش و پرورش اردبیل و سایر شهرها به صورت مجاز می‌توانند انتخاب رشته کنند و انتظار داریم خانواده‌ها کوچکترین اهمیت و بها را به برخی تبلیغات نافرجام ندهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل با بیان اینکه تنها 500 نفر از قبول‌شدگان کنکور از این پایگاه‌ها استقبال می‌کنند در حالی که ما بهتر از این می‌توانیم از ظرفیت پایگاه‌ها استفاده کنیم، عنوان کرد: در استان یزد به همت آموزش و پرورش انتخاب رشته کنکوری‌ها خانه به خانه و با ایجاد جذابیت‌های خاص انجام می‌شود در حالی که در استان اردبیل ما بهتر از این می‌توانیم در این زمینه به قبول‌شدگان کنکور در انتخاب رشته ارائه خدمات و سرویس دهیم تا جلوی برخی از سودجویی‌ها گرفته شود.

ورودی ادامه داد: انتظار می‌رود تا به صورت رایگان برای خانواده‌های بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این انتخاب رشته انجام شود تا انها با رضایتمندی بیشتر در این زمینه ورود پیدا کنند.

این مسئول در مورد برپایی کلاس‌های اوقافت فراغت نیز بیان کرد: ما شش کلاس قرآن برپا کردیم و از 3 هزار و 976 دانش‌آموز در اردوگاه مقدس اردبیل روزانه در قالب چندین اتوبوس پذیرایی می‌کنیم و در کنار آن سالن ورزشی امام خمینی برای برنامه‌های ورزشی در نوبت صبح و عصر تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل با بیان اینکه در پایگاه‌های تابستانی مدارس ما به شکل خودگردان عمل می‌کنیم و تلاشمان بر بهره‌گیری فرصت‌ها و فضاهای فراهم شده است، یادآور شد: تلاش و کوششی که در این راستا به انجام می‌رسد یک تلاش و کوشش فراگیر و جدی است تا به بهترین شکل امکان تامین اوقات فراغت نسل آینده فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار