مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند تا کنون، ۲ میلیون و ۹۷۹ هزار کارت ملی هوشمند در استان اصفهان صادر شده است.
کد خبر: ۶۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 01 September 2018

به گزارش تابناک : حسین غفرانی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه سیار کارت ملی هوشمند در هفته دولت اظهار داشت: این ایستگاه ویژه روستاییان و عشایر فریدون‌شهر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح صدور کارت ملی هوشمند تا کنون، 2 میلیون و 979 کارت در استان اصفهان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری 48 هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است، افزود: حدود 75 درصد مردم استان اصفهان، دارای کارت ملی هوشمند هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری زمان برای درخواست کارت ملی هوشمند وجود دارد و کارت ملی نمونه قدیم به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و ملاک مراجعه مردم به دستگاه­ها در سال آینده کارت ملی هوشمند خواهد بود.

وی با اشاره به تنوع و انعطاف اصل کارت ملی هوشمند اظهار داشت: کارت ملی هوشمند، تکمیل کننده چرخه دولت الکترونیک است و کشورهایی که از آن استفاده کرده­اند، مزایای بی­نظیری در متن و عملکرد این کار تجربه کرده­اند.

غفرانی بیان کرد: از ابتدای طرح تا کنون دو میلیون و 979 هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است.

وی با بیان اینکه 75 درصد مردم اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند، گفت: افرادی تا کنون برای تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند، هر چه زودتر به مراکز صدور مراجعه کنند چرا که عدم مراجعه آنها، نتیجه­ای جزء تاخیر در کار خدمات رسانی، عدم اجرای کامل پروﮊه و ایجاد مشکل برای خود مردم در بر نخواهد داشت.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 144 دفتر خدمات مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند، به مردم اصفهان ارائه می­کنند و اداره ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست از جمله این دفاتر هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :