رئیس شورای شهر اهواز تأکید کرد:
ئیس شورای شهر اهواز گفت:اگر خطایی در شهرداری اهواز رخ داده و با مشکلاتی مواجه است، بدون تردید به عملکرد سنتی مدیران این مجموعه مربوط می شود؛ مدیران شهرداری توانمند و دلسوز هستند اما متأسفانه سیستم شهرداری اهواز سنتی بوده و موجب خطای مدیران خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 01 September 2018

عبدالزهرا سنواتی ظهر امروز در جلسه جلسه انتخابات هیئت رئیسه جدید دور دوم شورای پنجم شهر اهواز، اظهار کرد: شهرداری دستگاهی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و قطعا مردم انتظار خدمت بیشتری از این دستگاه دارند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: بدون تردید در ارزیابی مدیران شهرداری، مدیری که بیشترین خدمت را به مردم داشته باشد، از نظر شورای شهر اهواز توانمند است. مدیرانی که کارهای سنتی شهرداری را کنار گذاشته و به سمت هوشمندسازی فعالیت های شهرداری حرکت کنند، بدون تردید مورد حمایت اعضای شورای شهر قرار خواهند گرفت.

سنواتی بیان کرد: اگر خطایی در شهرداری اهواز رخ داده و با مشکلاتی مواجه است، بدون تردید به عملکرد سنتی مدیران این مجموعه مربوط می شود؛ مدیران شهرداری توانمند و دلسوز هستند اما متأسفانه سیستم شهرداری اهواز سنتی بوده و موجب خطای مدیران خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: سعی خواهیم کرد مسیر دور اول شورای شهر پنجم اهواز را ادامه داده و سیستمی کردن کارها در شهرداری را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه مشکلات اقتصادی، مردم نیازمند نشاط هستند و بدون تردید در برنامه های شورا به این نکته توجه خواهد شد؛ برنامه های فرهنگی در اولویت برنامه های شورای شهر است.

سنواتی اظهار کرد: توجه به برنامه های رفاهی پرسنل شهرداری می تواند توان و انگیزه آنها را بیشتر کند که این امر سرلوحه کار شورا خواهد بود؛ اگر با برنامه حرکت کنیم بدون تردید می توان شاهد پیشرفت شهرداری و شهر اهواز باشیم.

رئیس شورای شهر اهواز با تأکید بر ارجحیت منافع عمومی بر منافع شخصی، گفت: بخش خصوصی باید تقویت شود و در این راستا با دعوت از سرمایه گذاران و حمایت از آنها سعی در تقویت این بخش برای استفاده مردم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری با تمام توان کار خود را برای خدمت به شهر و مردم ادامه دهند، اظهار کرد: مدیران شهرداری دغدغه ای در خصوص تخریب و اتهام نداشته باشند و تمامی اعضای شورای شهر اهواز از مدیرانی که انگیزه خدمت به مردم را دارند حمایت خواهند کرد.

سنواتی ادامه داد: قانون سرآمد همه چیز است و اگر تخلفی صورت گرفت بدون تردید قانون فصل الخطاب قرار داده و مشکلات را از این طریق حل خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کارآفرینی، تصریح کرد: وظیفه شهرداری به صورت ذاتی کارآفرینی نیست اما با مهیا کردن شرایط سرمایه گذاران برای ورود به شهر، بستر کارآفرینی نیز مهیا می شود.

سنواتی بیان کرد: احداث دو پروژه مهم شهرک سلامت و مجتمع فرهنگی و رفاهی در شورای عالی سرمایه گذاری به تصویب رسید و این پرو‍ژه ها امسال کلنگ زنی خواهند شد.

رئیس شورای شهر اهواز، تأکید کرد: بدون تردید عملکرد بنده فراقومی و فراجناحی خواهد بود و انتخابات امروز نشان داد برای خدمت به شهر از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و از ظرفیت همه افراد که به لحاظ تفکر طبق چهارچوب نظام جمهوری اسلامی و قانون عمل می کنند، استفاده می کنیم.

سنواتی تأکید کرد: از ظرفیت و مشورت تمامی اعضای شورای شهر اهواز در این دوره نیز استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار