رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس فضاسازی سطح شهر را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۶۵۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 04 September 2018
معاون سیاسی ـ. اجتماعی فرماندار همدان با اشاره به اینکه کشور در مرحله حساسی است، گفت: دشمن شرایطی را برای کشور ایجاد کرده که باید با وحدت از آن عبور کنیم.

به گزارش فارس، علی‌اصغر ناظری‌پور در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در همدان، با بیان اینکه همدان در دوران دفاع مقدس همیشه از استان‌های موثر و پیشتاز و موثر در این میدان دفاع بود، اظهار کرد: مردم همدان در این دوران شهدای بسیاری را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند.

وی با تأکید بر اینکه هفته بزرگداشت دفاع مقدس هر ساله باشکوه برگزار می‌شود که امسال نیز باید با همین روند شاهد برگزاری این هفته مقدس باشیم، افزود: براساس دستورالعمل ستاد نیرو‌های مسلح، برگزاری رژه و سان سال گذشته به عهده سپاه بود و امسال این وظیفه بر عهده ارتش است.

وی با اشاره به اینکه ازشرایط بد کنونی جامعه همچون دوران دفاع مقدس که دنیا علیه ما بود با رمز وحدت و همدلی عبور می‌کنیم، تصریح کرد: اگر توانستیم از جنگ تحمیلی عبور کنیم و این مسئله مدیریت شد به دلیل همدلی و وحدت مردم و همه ارکان کشور بود.

ناظری‌پور در ادامه با تأکید بر اینکه در برگزاری هرچه باشکوه‌تر بزرگداشت هفته دفاع مقدس همه دستگاه‌ها، هماهنگ هستند، یادآور شد: مراسم رژه نیرو‌های مسلح در روز ۳۱ شهریورماه با همکاری صدا و سیما به منظور انعکاس خبری به طور زنده پوشش داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید نیز باید به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا را هماهنگ کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس فضاسازی سطح شهر را انجام خواهد داد.

سعید خوشبخت افزود: برگزاری نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس در فرهنگسرا‌های محلات و همکاری در برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار