دختران خوزستانی در مرحله دوم مسابقات دو و میدانی نوجوانان كشور موفق به کسب 11 مدال رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۶۵۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 03 September 2018

سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی استان اظهارکرد: دومين مرحله این مسابقات ١١ شهريورماه به ميزبانی سنندج برگزار شد و تیم دو و ميدانی دختران خوزستان به دو مدال طلا، هفت نقره و دو برنز دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها ساناز شاهپری در دو ٤٠٠ متر و نازنين نظرزاده در پرتاب نيزه به مدال طلا رسیدند، سوگند نوروزی‌نژاد در پرتاب ديسک، پارميس حيدری در دو ١٠٠ متر بامانع، روشنک‌ كاظمی‌نسب در دو ١٠٠ متر، زينب صادقی در پرتاب نيزه، نگار وزيری در پرش طول، زهرا كاووسی در دو ١٠٠ متر و تیم تيم امدادی مدلی رله متشكل از ساناز شاهپری، روشنک كاظمی‌نسب، نگار وزيری و آوا چهارتنگی مدال نقره را کسب کردند و آوا چهارتنگی در دو ١٠٠ متر بامانع و آناهيتا طيبی در پرتاب وزنه مدل برنز را ازآن خود کردند.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دختران استان در این رقابت‌ها، گفت: این موفقیت‌ در حالی به دست آمده است که مشکل مالی دو و میدانی خوزستان پابرجاست و تلاشی برای رفع آن نیز نمی‌شود. باتوجه به عدم حمایت مالی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، قصد اعزام تیم‌‌های پسران و دختران استان را به این مسابقات نداشتیم ولی تنها برای این‌که تلاش و زحمات این ورزشکاران و مربیان آن‌ها از بین نرود این اعزام‌ها صورت گرفت که خدا را شکر هر دو تیم نیز رشد مدالی خوبی داشتند و سربلند از این مساتبقات بیرون آمدند. اکنون می‌طلبد که مسوولان استان نگاه مهربان‌تری نسبت به رشته دو و میدانی داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار