معاون اقتصادی استاندار :
معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان از برگزاری نمایشگاه فروش پائیزه توسط اتاق اصناف استان با محوریت توزیع لوازم التحریر و کیف و کفش و همچنین کالاهای اساسی خبر داد .
کد خبر: ۶۵۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 04 September 2018

نمایشگاه فروش پائیزه در قزوین برگزار می شود

به گزارش تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد:بازار امروز نیاز به مراقبت ویژه دارد و همه از دستگاه های متولی و ناظر و مردم کمک کنند تا بازار مدیریت شود .

وی افزود: در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد و با خروج از شرایط فعلی کاهش قیمت ها را شاهد خواهیم بود .

حبیبى گفت: ایام محرم و بازگشایی مدارس را پیش رو داریم و هر دو مناسبت پرمصرف است و دستگاه ها باید خود را کاملا آماده کنند .

 معاون اقتصادی استاندار گفت:نذورات هیات های مذهبی به اندازه نیاز تامین شده و در مدت معین توزیع خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس تدابیر لازم اتخاذ شده است و با همکاری اصناف و بازار مردم دغدغه ای نخواهند داشت و با مدیریت و نظارت صحیح مشکل خاصی نخواهیم داشت .

معاون اقتصادى استاندار قزوین اعلام کرد: مصمم هستیم نمایشگاه پائیزه را با همکاری اصناف و بازار برگزار کنیم تا مردم در تامین لوازم و التحریر و کیف و کفش دچار مشکل نشوند .

 وی افزود: نمایشگاه پائیزه با محوریت کامل اتاق اصناف با محوریت ارائه کیف و کفش و لوازم التحریر برگزار شود .

حبیبى گفت:برگزاری نمایشگاه می تواند از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری کند .

وى خاطر نشان کرد:در این نمایشگاه کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان ارائه شود تا مردم با آرامش کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند .

حبیبی در پایان یادآور شد : پیشنهاد می شود از بیستم شهریور ماه نمایشگاه پائیزه برگزار شود و اصناف استان نسبت به آماده سازی نمایشگاه اقدام نماید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار