مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری یزد مطرح کرد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به کارکردهای امور زنان و خانواده در راستای بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، بر ضرورت تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۵۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 09 September 2018

فاطمه دانش‌یزدی در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد که در محل پردیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان یزد برگزار شد، گفت: در ذیل اهداف ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کارگروه‌های دوازده‌گانه، کارگروه زنان با محوریت دفتر امور بانوان و خانواده در راستای تبیین نقش محوری و تعیین‌کننده زنان در پیروزی انقلاب اسلامی سعی بر این شده است تا برنامه‌هایی در این راستا انجام شود.

وی با اشاره به کارکردهای امور زنان و خانواده در راستای بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی و سیره امام خمینی (ره)، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان و زنان کارآفرین، تبیین سبک زندگی فاطمی، افتتاح دو پارک در شهرستان‌های استان یزد و همایش بزرگ انقلابی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این کارگروه مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از طرح مادران انقلاب و فرزندان انقلابی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد خبر داد اظهار داشت: با توجه به شکاف بین نسلی که امروزه به وجود آمده است، این طرح می‌تواند به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق تحت عنوان گفتمان مادران انقلابی برای نسل‌های جوان باشد.

دانش‌یزدی در پایان تصریح کرد: در کنار این اقدامات بحث کارگاه‌های مهارت‌های زندگی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در این ایام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار