نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد
نايب رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از توسعه اين رشته ورزشي در قم و برگزاري آيين تجليل از مربيان زن جودو و دفاع شخصي در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 09 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، سیما شاهزاده اظهار کرد: حرکتی که هیأت برای تحول در بخش بانوان این رشته و همچنین جذب استعدادها و نخبه‌های جودو قم آغاز کرده، سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه با استفاده از مربیان مجرّب و با دانش این رشته است.

وی با بیان اینکه قم نخبه‌های زیادی در رشته جودو دارد، ادامه داد: جشنواره استعدادیابی این رشته در تابستان امسال با حضور دختران نخبه‌ دو رده سنی نونهالان و نوجوانان جودو و دفاع شخصی با حضور جودوکارانی از باشگاه‌های تختی، جامعه‌الزهرا و پولاد به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی برگزار شد.

نایب‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با اشاره به مهمترین اقدامات و برنامه‌های این جشنواره، بیان کرد: حضور مادران دختران جودوکار و اجرای طرح استعدادیابی این رشته پیرو بخشنامه فدراسیون و وزارت ورزش و همچنین برگزاری المپیاد نخبگان جودو در قالب این جشنواره صورت گرفت.

وی با اشاره به معرفی و اجرای برنامه‌ رده سنی نونهالان منتخب حاضر در این طرح استعدادیابی، عنوان کرد: این جشنواره با حضور معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان و کارشناسان ورزش بانوان این اداره کل همراه با آیین تجلیل از مربیان جودو و دفاع شخصی برگزار شد.

شاهزاده که از مدال‌آوران سابقه این رشته ورزشی و مربی فعلی تیم ملی جودو بانوان ایران محسوب می‌شود، در پایان اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های آموزشی و همگانی در قالب چنین جشنواره‌هایی، خوشبختانه علاقمندان زیادی جذب رشته‌های زیر مجموعه هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم شده‌اند و این رشته آینده بسیار خوب و درخشانی در بخش بانوان پیش‌رو دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار