رئیس شورای شهر اندیمشک:
رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: انتخاب شهردار پیش از پایان مهلت سه ماهه سرپرست شهرداری، در راس اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر اندیمشک قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 09 September 2018

نعمت مریدی شامگاه شنبه در نشست تعیین نرخ تاکسی و خودروهای عمومی شهر اندیمشک در ساختمان شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: تفاوت سلایق در شورای شهر اسباب پیشرفت و توسعه خدمات بوده و عملکرد شورای شهر با نگاه به خدمت و رضایت‌مندی شهروندان مدنظر است‌.

وی با اشاره به قطع ۶ اصله درخت به دلیل پوکی تنه درختان و وجود موریانه در محدوده راه‌آهن افزود: ۲۰۰ اصله درخت بومی منطقه از نوع کنار برای جبران این قطع درخت و نیز ایجاد فضای سبز در شهر کاشته شد.

رئیس شورای شهر اندیمشک، با انتقاد از غیبت برخی اعضای شورای شهر تصریح کرد: باید برای پیشرفت و توسعه خدمات، همه اعضا در کنار هم برای خدمت به شهروندان کمک کرده و تفاوت سلیقه را به فرصتی برای طرح مباحث و دغدغه‌های عموم شهروندان تبدیل کرد.

وی با اشاره به لزوم بهسازی معابر و فضای سبز شهری اندیمشک گفت: انتخاب شهردار پیش از پایان مهلت سه ماهه سرپرست شهرداری اندیمشک در راس اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر اندیمشک قرار دارد.

مریدی اظهار کرد: کار بهسازی پارک زیتون با هدف ساماندهی فضای سبز شهری و لکه‌گیری روکش آسفالت برای سهولت تردد شهروندان و دسته‌جات عزاداری در شهر در چند روز باقی‌مانده تا محرم با اولویت معرفی محل تردد هیئت عزاداری در شهر انجام خواهد شد.

عضو شورای شهر اندیمشک با تاکید بر لزوم استفاده از زمان برای خدمت‌رسانی به شهروندان بیان کرد: گزینه‌های شهرداری باید هر چه سریع‌تر معرفی و پیش از پایان دوره سرپرستی شهرداری برنامه‌های گزینه‌های معرفی شده از سوی اعضا مطالعه و شهردار انتخاب شود.

وی با تاکید بر عهدی که اعضای شورای شهر در ابتدای راه مسئولیت با شهروندان بسته‌اند، گفت: طولانی‌ شدن روند انتخاب و معرفی گزینه‌های شهردار به امر خدمت‌رسانی در شهر آسیب جدی وارد خواهد آورد از این روی باید در کوتاه‌ترین زمان گزینه‌ها به شورای شهر معرفی و جلسات ارائه برنامه‌ها و انتخاب شهردار جدید انجام گیرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار