مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان:
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان این‌که تحریم و فشار دشمنان اثرگذار نخواهد بود، گفت: انگیزه دشمنان این است تا از شرایط و جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به کشور ایران استفاده کنند اما زهی خیال باطل.
کد خبر: ۶۵۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 09 September 2018

محمدرضا واعظ مهدوی در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خوزستان که امروز 18 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حضور تعاونی‌ها در اقتصاد کشور به عنوان یک بخش اقتصادی بیانگر اهمیت نظام تعاونی در توسعه کشور و نظام اقتصادی است.

وی با بیان این‌که امروز رویکرد تعاونی‌ها در جهان به یک رویکرد بسیار مهم تبدیل شده است، افزود: تعاونی‌های متعددی در کشورهای مختلف جهان به وجود آمده‌اند که نقش بسیار پررنگ و موثری را در نظام اقتصادی کشورهایشان بازی می‌کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به این‌که تعاون می‌تواند نقش بسیاری در افزایش تولید، فعالیت و توزیع عادلانه درآمدها در کشورها داشته باشد، تصریح کرد: بخش تعاون امروزه بخش مهمی از اقتصاد کشورهای بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است و ما نیز در ایران باید به این رویکرد توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

واعظ مهدوی با اشاره به این‌که اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، عنوان کرد: انگیزه دشمنان این است تا از این شرایط و جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به کشور ایران استفاده کنند اما زهی خیال باطل. این دشمنان نابودی کشور را نشانه رفته‌اند و به دنبال آن هستند تا میان ملت و حکومت و دولت جدایی ایحاد کنند.

وی با بیان این‌که دشمنان بر ایجاد شکاف میان دولت و ملت تاکید دارند، ادامه داد: دشمنان تحریم‌ها را به عنوان جایگزین شرایط جنگ در نظر گرفته‌اند تا شرایط برای ایرانی بسیار دردمندتر باشد. آن‌ها به دنبال ایجاد جدایی میان مردم و مسولان هستند. دشمنان مواردی را مشمول تحریم‌ها قرار می‌دهند تا بیشتر به کشور و مردم صدمه وارد کنند و شکاف میان مردم و حکومت را افزایش دهند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: مشکلات امروز کشور در مقایسه با مشکلاتی که در دوران جنگ و پس از آن داشتیم قابل مقایسه نیست و بسیار کمتر شده است و همه مردم و کسانی که آن دوره‌ها را تجربه کرده‌اند کاملا بر این مساله واقف هستند.

واعظ مهدوی، با بیان این‌که تحریم و فشار دشمنان اثرگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های کشور در زمینه‌های مختلف زیرساخت‌های قوی و بسیار پر ظرفیتی است که باید از آن‌ها بهره برد. فعالان عرصه تولید و تعاونی‌ها سردمداران جنگ اقتصادی هستند و باید در این جنگ با همه توان به فعالیت خود ادامه دهند و تلاش کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار