مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی استان کرمانشاه به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، شامگاه یکشنبه در استانداری کرمانشاه با حضور مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 10 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، در این مراسم که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، چهره های ورزشی و غیر ورزشی زیادی حضور داشتند تا شب خاطره انگیزی برای قهرمانان ورزشی این دیار رقم بخورد.

براساس این گزارش،در این مراسم علاوه بر تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی، از آن هایی هم که موفق به کسب مدال نشده بودند نیز تجلیل شد تا با روحیه ای مضاعفتر خود را برای مسابقات پیش رو آماده کنند.

** از سهم 11 درصدی کرمانشاه از مدال های کسب شده توسط کاروان ورزشی ایران تا رشد 150 درصدی نسبت به اینچئون

اولین سخنران این مراسم، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان بود که وی با تجلیل از افتخارآفرینی ورزشکاران کرمانشاهی، اظهار داشت: در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا، 20 ورزشکار، سه مربی، یک داور و یک عضو کمیته فنی در مجموع به تعداد 25 نفر از استان کرمانشاه حضور داشتند.

وی افزود: حاصل حضور 20 ورزشکار کرمانشاهی کسب 5 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز بود، همچنین تیم های ملی والیبال و بسکتبال ایران نیز با حضور مربیان کرمانشاهی خود به ترتیب صاحب مدال طلا و نقره شدند.

رحیمی با بیان اینکه مدال های کسب شده توسط ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی 2018 نسبت به مسابقات سال 2014 با رشد 150 درصدی روبرو بود، خاطرنشان کرد: ورزشکاران اعزامی به مسابقات جاکارتا 10 مدال کسب کردند اما ورزشکاران اعزامی به مسابقات اینچئون کره جنوبی در سال 2014 موفق به کسب 4 مدال شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه سهم ورزشکاران استان از مدال های کسب شده توسط کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی 2018 را 11 درصد عنوان کرد.
وی همچنین با بیان اینکه از 20 ورزشکار اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی، 14 نفر آن ها را آقایان و 6 نفر از بانوان تشکیل می دادند، گفت: 5 نفر از آقایان و 5 نفر از بانوان موفق به کسب مدال شدند که نشان می دهد 36 درصد ورزشکاران مرد و 83 درصد ورزشکاران زن کرمانشاه توانستند روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

رحیمی در پایان به هزینه های صورت گرفته برای کاروان اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع هشت میلیارد و 500 میلیون ریال طی سه مرحله حمایت مالی، بدرقه و تجلیل هزینه شد که خوشحالیم این هزینه جواب داد و ورزشکاران استان چهره موفقی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی همچنین بصورت ویژه از استاندار کرمانشاه و مجموعه ایشان قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و قهرمانان شاخص استان لوح تقدیری بصورت خاص به استاندار کرمانشاه اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار