فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 313 برنامه فرهنگی در ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 10 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در سه مرحله شامل اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهر با اعزام 25 گروه جهادی در قالب اردو‌های یک، سه و هفت‌روزه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش در روز‌های 22 و 23 شهریورماه با عنوان نمایش اقتدار بسیج با حضور 5 گردان تیپ بیت‌المقدس و در مرحله سوم شاهد تجمع 30 هزارنفری بسیجیان استان فارس در منطقه عملیاتی هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بقیه‌الله(عج) شیراز از برگزاری بیش از 313 ویژه‌برنامه شاخص این ناحیه در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: مداحی، سخنرانی در مجتمع فرهنگی شلمچه، غرفه‌های تولید اقتصاد مقاومتی در مجاورت این ناحیه، صبحگاه مشترک، به صدا درآمدن زنگ مدارس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

وی بیان داشت: بیش از 30 مورد پرده‌خوانی شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط راویان دفاع مقدس، کوه‌پیمایی، کمک به دانش‌آموزان محروم، 25 نشست بصیرتی در حوزه‌های بسیج و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار