معاون سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: با شرایط بحران مالی در کشور سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق مستمری‌بگیرانش از بانک‌ها وام می‌گیرد.
کد خبر: ۶۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 24 July 2015

معاون سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: با شرایط بحران مالی در کشور سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق مستمری‌بگیرانش از بانک‌ها وام می‌گیرد.

به گزارش فارس؛صلاح سرایونددر اجلاسیه تیر ماه اتاق اصناف همدان با اشاره به مشکلات اصناف اظهار کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی جلسات آموزشی مختلفی برگزار کرده‌ایم و این آمادگی را داریم تا برای اصناف نیز چنین کارگاه آموزشی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم آگاهی از قوانین باعث پرداخت جریمه‌های هنگفتی از سوی کارفرمایان می‌شود و نباید اصناف از این ناآگاهی خود ضربه بخورند.

معاون تامین اجتماعی استان همدان گفت: تغییرات وسیعی در قوانین بیمه رخ داده و باید اصناف و کارفرمایان آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا متحمل جریمه‌های شاکیان خود نشوند.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با جامعه اصناف بسیار ضعیف است و عمده شکایت‌ها
نیز به اصناف برمی‌گردد، تصریح کرد: مشکلات متعددی برای بیمه وجود دارد که عدم ناآگاهی کارفرمایان باعث دامن زدن به آنها می‌شود.

سرایوند سازمان تامین اجتماعی را به نوعی ورشکسته عنوان کرد و افزود: متاسفانه شرایط مالی مناسبی وجود ندارد و این سازمان با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

وی ادامه داد: درآمد تامین اجتماعی بسیار کم شده و برای پرداخت حقوق مستمری‌بگیران با مشکل شدید مواجه هستیم به طوری که اخذ وام از بانک‌ها، این سازمان در پرداخت حقوق‌ها را یاری می‌کند.

معاون تامین اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: تعطیلی و تعدیل نیرو در واحدهای بیمه‌کننده، باعث شده پرداخت حقوق بیمه بیکاری افزایش یابد که امیدواریم با رونق بخشیدن به بازارها این مشکل نیز برطرف شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار