رئیس اتاق اصناف همدان از آغاز نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ اسفند ماه خبر داد و گفت: نمایشگاه برای تنظیم بازار برپا می‌شود و قصد مقابله با بازار را ندارد.
کد خبر: ۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 21 February 2015

رئیس اتاق اصناف همدان از آغاز نمایشگاه فروش بهاره از ۱۸ اسفند ماه خبر داد و گفت: نمایشگاه برای تنظیم بازار برپا می‌شود و قصد مقابله با بازار را ندارد.

حمید فرسایی وحید در گفتوگو باتسنیم اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره همدان از ۱۸ تا ۲۶ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی استان  همدان برگزار می‌شود و ۸ اتحادیه مرتبط از جمله قنادان، آجیل و خشکبار، پوشاک، خرازی و کیف و کفش در آن شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه مرغ و میوه در این دوره از نمایشگاه توزیع می‏‌شود، افزود: البته میوه در روزهای پایانی نمایشگاه توزیع میشود چراکه به احتمال بسیار توزیع میوه عید از ۲۵ اسفند ماه در همدان آغاز شود.

فرسایی وحید با بیان اینکه تاکنون توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاه مطرح نشده است، تصریح کرد: تفاوت این دوره از نمایشگاه با دوره‌های دیگر این است که رکود تورمی بازار سبب شده تا تولیدکنندگان و کارخانجات استقبال زیادی از نمایشگاه داشته باشند.

وی با اعلام اینکه امسال متراژ و تعداد غرفه‌های نمایشگاه افزایش یافته است، بیان کرد: برای این دوره از نمایشگاه ۲۸۰ غرفه در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته تعداد غرفه‌ها ۳۰ واحد افزایش یافته است.

رئیس اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه سعی ما بر این است که کیفیت را در نمایشگاه امسال ویژه در نظر بگیریم، گفت: در سال‌های گذشته برای حضور در نمایشگاه قرعه‌کشی صورت نمی‌گرفت و شبهه ایجاد می‌شد ولی این روند تغییر کرده و از این پس برای حضور واحدهای صنفی در نمایشگاه قرعه‌کشی صورت می‌گیرد.

فرسایی وحید با تاکید بر اینکه در این دوره نمایشگاه اولویت با حضور تولیدکننده‌هاست، افزود: بسیاری از تولیدکنندگان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند ولی این مسئله نشانه خوبی نبوده و حاکی از عدم رونق بازار این واحدهای تولیدی است ولی از سوی دیگر به سود مردم است که کالاهای موردنیاز خود را با قیمت پایین‌تر از بازار تامین میکنند.

وی با اشاره به اینکه ماهیت نمایشگاه فروش بهاره روانی بوده و از این طریق به دنبال تنظیم بازار هستیم، بیان کرد: نمایشگاه از نظر روانی بر بازار تاثیر میگذارد ولی به دنبال مقابله با بازار نیستیم.

رئیس اتاق اصناف همدان درباره تخفیفات واحدهای صنفی در این دوره از نمایشگاه فروش بهاره نیز گفت: کالاهای تولیدی با ۴ درصد تخفیف و کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش با ۲۵ درصد تخفیف عرضه میشوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار