سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا بازی بسیار سختی با نفت مسجدسلیمان داریم.
کد خبر: ۶۶۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 27 September 2018

امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از مردم خوزستان در حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها حضور دارم. مردم اینجا در اخلاق و معرفت نیز اولین هستند. همچنین جا دارد از باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت زمینی که برای تمرین در اختیار ما قرار داده است، قدردانی کنم.

وی ادامه داد: ای کاش این شهر به انداه لیاقت این مردم امکانات داشت. اینجا فاقد یک هتل است. من اعتقادم این است که مسوولان باید به این شهر از نظر ساختاری و تیم داری بیشتر رسیدگی کنند و نفت جزو تیم های ریشه دار و با قدمت است و امیدوارم مسوولین نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند. البته شرایط اقتصادی روز به روز بدتر می شود و مسوولان اول به دنبال حل مشکلات درون سازمانی خود هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: بازی بسیار سختی با نفت مسجدسلیمان داریم و من یک بار بازی در این این جا را تجربه کرده ام. جدیدا آقای مرزبان سرمربی این تیم شده است که بازی این تیم با سایپا را هم آنالیز کرده ایم و امیداورم با ارائه یک بازی خوب و با برنامه سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: مردم مسجدسلیمان عاشق فوتبال هستند و این فوتبال به امکانات و پول نیاز دارد و در این جا به دلیل نبود امکانات و پول، نتوانسته اند یک تیم قوی ببندند.

قعله نویی گفت: برای بازی فردا سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم اما سایر نفرات ما را همراهی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران نجیب هستند که برخی مظلوم هم هستند که می توان از مردمان خوزستان نام برد؛ آن ها علاوه بر این که هشت سال مردانه جنگیدند، هزینه هم دادند اما متاسفم که چرا مسوولان امر به این استان های خوب و مردمان خونگرم شان توجه نکرده اند. در خرمشهر هیچ اتفاقی نیفتاده است و در مسجدسلیمان نیز که بخشی از ثروت این جا است به هیمن صورت بوده و یک هتل ندارد. باید امکاناتی در شان و شخصیت مردم باشد که نیست. امیدوارم دغدغه های اقتصادی مملکت برطرف شود زیرا مردم ایران لیاقت شان بیشتر از این است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار