رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به تهيه و توزيع داروهاي غيرمجازو قاچاق می‌کرد در عملیات مأموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 27 September 2018

به گزارش تابناک : محمدحسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر این‌که فردی در یکی از محله‌های حاشیه شهر اصفهان اقدام به تهیه و توزیع داروهای تقلبی و غیرمجاز می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 20 لیتر شربت متادون معادل 20 کیلوگرم، بیش از 13 هزار انواع قرص‌های غیرمجاز و قاچاق و 500 عدد شیشه خالی شربت برای فروش متادون را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده با مشاهده مأموران قصد داشت از طریق پشت بام منزل فرار کند که با اقدام سریع و به موقع مأموران دستگیر شد.

وی از دستگیری یک زن که با متهم در توزیع داروها همکاری می‌کرد خبر داد و گفت: هر دو متهم دستگیرشده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :