نایب رییس هیات بدمینتون استان تهران از حضور ثریا آقایی و نگین امیری پور در مسابقات بدمینتون اوگاندا خبر داد و افزود: ملی پوشان زن تهرانی امروز (سوم اسفند ماه) در مسابقات بین المللی بدمینتون اوگاندا با حریفان مطرح خود پیکار می کنند.
کد خبر: ۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ 22 February 2015

«بهاره بهزادی مهر» در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی نیز از طریق رنکینگ نفرات کشور انجام پشده، ادامه داد: مسابقات بین المللی اوگاندا به مدت یک روز (سوم اسفند ماه) در این کشور برگزار می شود.

بهزادی مهر با اشاره به برگزاری دور برگشت لیگ دسته یک بدمینتون بانوان باشگاه های کشور در تهران، گفت: این مسابقات با حضور تیم های مهر و ماه تهران، شورای اسلامی شهرداری قرچک، رامیان گلستان و فرحزاد تهران برگزار و تیم فرحزاد تهران با کسب 9امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

نایب رییس هیات بدمینتون استان تهران با بیان اینکه مسابقات سوپر لیگ بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیات تهران برگزار می شود؛ افزود: مسابقات نهایی سوپر لیگ بانوان کشور با حضور سه تیم از استان های تهران و کرج 10اسفند ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی همچنین از کسب جایگاه سومی بدمینتون بازان زن تهرانی در مسابقات دهه فجر خبر داد و گفت: در این مسابقات نیز زنان بدمینتون باز تهرانی 2نشان نقره دریافت کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار