امام‌جمعه اقلید از مسدود ماندن دوساله جاده اقلید-یاسوج و عدم پاسخگویی مسؤولان در این زمینه انتقاد کرد و گفت: جای تأسف دارد که مسؤولان خرد و کلان، نسبت به این مسئله و خواست مردم بی‌تفاوت باشند.
کد خبر: ۶۶۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر از جنگ تحمیلی و عدم آمادگی کشور برای مقابله با دشمن با توجه به اینکه مدت زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود و هنوز گرفتاری‌هایی وجود داشت و اظهار داشت: دفاع مقدس قیمت و ارزش بسیاری دارد.

وی به مشقت‌ها و رنج‌ها و کمبودهای دوران جنگ اشاره و بیان کرد: با دست خالی و ایمانی راسخ و در اوج اخلاص و ولایت‌پذیری و با تبعیت از رهبری در برابر هجوم دشمن از سرتاپا مسلح دفاع کردیم و پیروز میدان شدیم.

امام‌جمعه اقلید در ادامه با بیان اینکه امسال دهه محرم، عاشورا و تاسوعایی حماسی‌تر و پرشورتر از گذشته داشتیم، عنوان کرد: عاشورا در حال جهانی و بین‌المللی شدن است و بدون شک امسال اربعینی پرشورتر از سال‌های پیش داریم.

طالبی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ثمره عاشورا خواند و گفت: هرچه به سمت جلو حرکت می‌کنیم، برکات این محصول بیشتر و حماسی‌تر می‌شود.

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: دشمنان بدانند ما عاشورا را زنده نگه داشته‌ایم تا به دنیای استکبار بفهمانیم که شعار کربلای امام حسین (ع) «هیهات من الذله» همچنان زنده و باقی است و به برکت تاسوعا و عاشورا و تحت ولایت امام و رهبر عظیم‌الشأنمان تا آخر ایستاده‌ایم.

طالبی به حادثه تروریستی اهواز در نخستین روز هفته دفاع مقدس اشاره و با بیان اینکه دشمن از هیچ فرصتی علیه زن، مرد، کودک، بزرگ، نظامی و غیرنظامی ما نمی‌گذرد، اظهار کرد: ملت غیور ایران مانند همیشه، در تشییع‌جنازه عزیزانی که در این حادثه تروریستی شهید شدند، سنگ تمام گذاشتند.

امام‌جمعه اقلید سپس به مسدود بودن حدود دوساله جاده اقلید-یاسوج اشاره و بیان کرد: طی این مدت چندین‌بار در مورد این موضوع و مطالبه مردم درزمینهٔ بازگشایی جاده اقلید-یاسوج سخن گفته‌ایم و جای تأسف دارد که مسؤولان خرد و کلان، نسبت به این مسئله و خواست مردم بی‌تفاوت باشند.

خطیب جمعه اقلید از عدم پاسخگویی مسؤولان به مردم در این زمینه انتقاد کرد و گفت: چرا پس از دو سال حتی بخشی از این راه‌ترمیم نشد؟

مجتمع گوشت اقلید موضوع دیگری بود که امام‌جمعه اقلید به آن اشاره کرد و بیان داشت: چرا سازمان خصوصی‌سازی برای نقل‌وانتقال این واحد این‌همه تعلل می‌کند.

طالبی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دولتمردان باید فکری به حال مردم به‌ویژه فقرا، مستمندان و طبقه متوسط جامعه کنند، به برخی از نوسانات بازار و قیمت‌های متعدد اجناس و افزایش قیمت‌ها اشاره و بر لزوم تلاش برای سروسامان دادن اوضاع تأکید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار