با ابلاغ فدراسيون اسكواش
سرپرست جديد هیأت اسكواش استان قم با پايان دوره چهار ساله رئيس اين هيات، در حكمي از سوي رئيس فدراسيون اين رشته معرفي و منصوب شد.
کد خبر: ۶۶۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 30 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، هیأت اسکواش یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که از اوایل دهه 1380 فعالیت آن در قم آغاز شده و یکی از رشته‌های ورزشی نوپا در قم به شمار می‌رود اما از امکانات بسیار خوبی همچون یک سالن بین‌المللی و مجهز برخوردار است.

این رشته ورزشی فعالیت خود در اوایل دهه قبل را با برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری مسابقات متنوع اسکواش باز در قم آغاز کرد و با حمایت‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون اسکواش از آن داشتند، یکی از معدود رشته‌های ورزشی در قم است که از سالن بین‌المللی مجهز بهره می‌برد.

این هیأت ورزشی در چهار سال گذشته به ریاست یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش قم یعنی احمد مولوی فعالیت کرده اما اکنون با توجه به پایان دوره ریاست مولوی، به شکل سرپرستی اداره می‌شود تا امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم مقدمات برگزاری مجمع انتخابات آن را فراهم کند.

بر همین اساس نیره‌سادات حسینی به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ابلاغ رئیس فدراسیون اسکواش به عنوان سرپرست هیأت اسکواش استان قم منصوب شده، در حالی که حسینی در این هیأت ورزشی مسوولیت نایب‌رئیسی بانوان را بر عهده داشته و از تجربه و دانش کافی برای این مسوولیت برخوردار است.

نیره‌سادات حسینی دارای مدرک تحصیلی مهندسی رشته کامپیوتر، مدرک مربیگری سطح یک و مدرک داوری اسکواش است که سه سال سابقه کار در این هیأت ورزشی را دارد و مسوولیت سرپرستی هیأت اسکواش قم را به مدت سه ماه بر عهده دارد تا مجمع انتخابات این هیأت برگزار و رئیس جدید مشخص شود، در حالی که خبرها حکایت از کاندیداتوری حسینی و مولوی در انتخابات آینده نیز دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار