با حضور وزیر ارشاد
مراسم افتتاح استودیوی قرآنی آفاق به عنوان استودیوی ضبط برنامه های قرآنی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 04 October 2018

به گزارش تابناک قم، حمید محمدی دبیر شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح استودیوی قرآنی آفاق با بیان اینکه افتتاح و بهره برداری از پنج استودیوی ضبط برنامه های قرآنی در کشور برنامه ریزی شده است، بیان کرد: بهره برداری از چنین استودیوهایی در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، یزد و قم در دستور کار قرار داشته که تاکنون نسبت به راه اندازی چهار استودیو اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد آفاق در سطح ملی و بین المللی ترویج فرهنگ قرآن و عترت را دنبال می کند، گفت: ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی با تکیه بر ابزارهای رسانه ای در سطح ملی و بین المللی از جمله اهداف این بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی آفاق از تولید 164 اثر قرآنی به 44 زبان خبر داد و افزود: جامعه هدف خود را در عرصه بین الملل به 11 اقلیم ایدئولوژیکی تقسیم بندی کرده و بر اساس شرایط فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی هر کشور اقدام به تولید برنامه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اقلیم بندی صورت گرفته تولید یک میلیارد و 250 میلیون اثر و برنامه تعریف شده است، بیان کرد: اجرای چنین حجم تولیداتی نیازمند برنامه های بلند مدت است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار