کد خبر: ۶۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 26 July 2015

مديرکل روابط‌عمومي و بين‌الملل شهرداري تبريز از استمرار فضاسازي‌هاي هنري با عنوان «نگارخانه‌اي به وسعت شهر» خبر داد .

به گزارش خبرنگار ما ؛ ميراعتماد عمادي با اعلام اين خبر اظهار داشت: با اجراي 100 اثر برگزيده هنري، شاهد برپايي «نگارخانه‌اي به وسعت شهر» خواهيم بود.

وي با اشاره به محتواي آثار درنظرگرفته‌شده، طراحي و نصب تصاوير برگزيده و فاخر از جاذبه‌هاي فرهنگي، چشم‌اندازهاي بديع از از سيماي شهر، خانه‌هاي تاريخي و همچنين اجراي تکنيک‌هاي خط و نقاشي‌خط با مضامين پرنغز ديني و ادبي، را از اهم موضوعات مطرح در آثار نصب‌شده عنوان کرد.

مديرکل روابط‌عمومي و بين‌الملل شهرداري تبريز ادامه داد: با توجه به حضور چشمگير گردشگران در روزهاي اخير، اين حرکت، بي‌شک در معرفي جايگاه فرهنگي و هنري شهر موثر خواهد شد.

عمادي با اشاره به اين‌که تبريز، به گواه تاريخ، مهد هنر فاخر خوشنويسي بوده‌است، متذکر شد: آثار خوشنويسي ارايه‌شده، از چهره‌هاي شاخص هنري، از جمله استاد فقيد ابراهيم بخت‌شکوهي، داوود نيکنام، محمد‌علي فرزبود و شهرام روحي در نظر گرفته شده است.

وي اضافه کرد: اميدواريم بتوانيم با اين حرکت، گام موثري در بهره‌گيري فضاسازي‌هاي شهري از سرمايه‌هاي هنري شهر، برداشته‌ باشيم .

عمادي در پايان گفت: پيگيري حرکت‌هاي متنوع و محتوايي، قطعا در معرفي ظرفيت‌هاي فرهنگي و همچنين ارتقاي فضاهاي بصري شهر، موثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار