شهردار شیراز گفت: ساخت ایستگاه طبقاتی میدان امام حسین (ع) قطار شهری شیراز، با هماهنگی نهادهای مختلف استان فارس، تسریع شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 26 July 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از ایستگاه طبقاتی امام حسین (ع) قطار شهری شیراز، با بیان اینکه ایستگاه امام حسین (ع)، ایستگاه مرکزی قطار شهری شیراز است، اظهار داشت: ایستگاه امام حسین (ع) تقاطع خط یک و دو متروی شیراز و پرجمعیت‌ترین ایستگاه در حال ساخت قطار شهری شیراز است.

وی با اشاره به اینکه میدان امام حسین (ع) که در گذشته به میدان ستاد معروف بوده است مرکز سیاسی شهر شیراز است، افزود: ساخت این ایستگاه به دلایل مختلف به‌کندی پیش می‌رفت اما با توجه به‌ضرورت و اینکه فاز یک خط یک افتتاح شد نیاز بود سریع‌تر این ایستگاه کامل شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه تعداد بسیاری از دستگاه‌های سیاسی و حساس شهر شیراز در این میدان قرار دارند، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌هایی که در این میدان قرار دارند مانند ارتش، سپاه، استانداری و دفتر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان فارس با شهرداری شیراز برای ساخت و تکمیل این ایستگاه و تکمیل خط یک قطار شهری شیراز هماهنگی و همکاری دارند.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه همکاری این نهادها پشتوانه شهرداری شیراز و سازمان قطار شهری است، تصریح کرد: به دلیل این همکاری و هماهنگی‌ها سرعت کار در این زمینه افزایش ‌یافته است و امیدواریم تا پایان امسال بخش عمده‌ای از کار ایستگاه تمام شود.

وی با بیان اینکه تا پایان سال آینده ساخت این ایستگاه و فاز دو خط یک تمام و افتتاح می‌شود، عنوان کرد: اجرای این پروژه تحقق همدلی و همگرایی بین مجموعه‌هایی است که اطراف این میدان قرار دارند و به ما کمک کردند که از تمام آن‌ها تقدیر و تشکر می‌شود.

شهردار شیراز همچنین از تمام کارکنان سازمان قطار شهری، پیمانکاران، کارگران و مشاوران در اجرای این پروژه عظیم قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار