جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر کار و تلاش بیش از پیش مدیران و کارکنان این سازمان جهت ارتقای کیفی و کمی خدمات و خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر میادین و بازارهای میوه و تره بار به شهروندان و تاکید بر لزوم توجه ویژه به بازارهای محلات جنوبی شهر در «میدان و میوه و تره بار کارون» که در جنوب شهر واقع شده است، برگزار گردید.
کد خبر: ۶۶۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 06 October 2018

به گزارش تابناک : مدیرعامل این سازمان در ابتدای جلسه مذکور از میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان مراکز بزرگ خدمت رسانی به شهروندان که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر، اهمیت و نقش آن برای برخی مسئولان بیش از پیش آشکار شده است، نام برد و گفت: تامین محصولات مورد نیاز میادین و بازارهای میوه و تره بار از جمله مواد غذایی همچون گوشت و مرغ که عملاً یک سوم فعالیت‌های این سازمان را به خود اختصاص داده است، با خون دل خوردن انجام می‌شود.

عبدالحسین رحیمی با اعلام اینکه گفته می‌شود در نیمه دوم سال شرایط سخت‌تر می‌شود، افزود: با این وجود سازمان مدیریت میادین برای سخت‌ترین شرایط نیز آمادگی دارد و با تمام توان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستیم، کما اینکه با وجود گذشت دو هفته از مهر ماه، خوشبختانه در زمینه ارائه انواع محصولات از جمله مواد غذایی به شهروندان مشکل بزرگی نداشته‌ایم.


میادین میوه و تره بار نقش پدافند عامل را ایفاء می‌کنند


وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین در بازار میوه پایتخت اثرگذارترین مجموعه است، علاوه بر اینکه در حوزه مواد غذایی نیز بسیار تاثیرگذار است، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌هایی که برای نیمه دوم سال تنظیم و راهبردهایی که برای شرایط سخت اقتصادی پیش بینی کرده‌ایم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کوچک‌ترین وقفه‌ای در کار خدمت رسانی به مردم در میادین و بازارهای میوه و تره بار شاهد نباشیم.


رحیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در شرایط سخت اقتصادی، نقش پدافند عامل را ایفاء می‌کند و هر کدام از میدان‌ها و بازارهای میوه و تره بار، به منزله سنگرهای دفاعی هستند که به شهروندان آرامش و اطمینان می‌دهند، تصریح کرد: سه چهار سال اخیر شاهد بودیم که ضریب نفوذ میادین و بازارهای میوه و تره بار در محلات شهر تهران و قدرت عمل سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری، روز به روز افزایش پیدا کرده است.


وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین، 6 ماه پر فراز و نشیب را طی کرده و در اوضاع و احوال اقتصادی کشور، مصداق اقتصاد مقاومتی بوده است، اظهار کرد: نهضت ساخت و ساز میادین و بازارهای میوه و تره بار در سه چهار سال گذشته در شهر تهران باعث شد تا بسیاری از محله‌های تهران که فاقد میدان و بازار بودند به این امکان خدماتی تجهیز شوند.


رحیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین با اداره اقتصادی و صحیح میادین و بازارهای میوه و تره بار، امروز به یکی از منابع درآمد پایدار و قابل اتکای شهر تهران و شهرداری تهران تبدیل شده است، تصریح کرد: این سازمان حتی یک ریال بدهی معوق به پیمانکارانش ندارد و این در شرایطی است که علاوه بر ساخت 70 بازار جدید در مدت 3 سال و نیم، نسبت به بازسازی و نوسازی کامل 84 بازار موجود نیز در این مدت اقدام کرده‌ایم.


تخفیف در بازارهای میوه و تره بار کم برخوردار عین عدالت اجتماعی است


وی با اشاره به لزوم آموزش بهره برداران و کارگران شاغل در میادین و بازارهای میوه و تره بار، آموزش شهروندان با محوریت مواد غذایی و تغذیه سالم را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: هر چند آموزش افرادی که در میدان‌ها و بازارها فعال هستند نسبت به گذشته تفاوت کرده، اما باید نسبت به ساماندهی و اثرگذاری بیشتر کار آموزش درون سازمانی و برون سازمانی، اهتمام و اقدام نماییم.


رحیمی با بیان اینکه موضوع در نظر گرفتن تخفیف در بازارهای محلات کم برخوردار را مورد توجه قرار داده‌ایم و با عنایت به استقبال آقای حبیب زاده، عضو شورای اسلامی شهر تهران و ناظر شورا در سازمان مدیریت میادین، به زودی طرح یارانه شهرداری تهران به بازارهای کم برخوردار را به کمیسیون مربوطه در شورای شهر تقدیم می‌کنیم، تصریح کرد: با اجرای این طرح، محصولات 41 بازار در 12 منطقه تهران با تخفیف ارائه می‌شوند و این اقدام عین عدالت اجتماعی و مصداق اقتصاد مقاومتی است.


وی با اشاره به اینکه کار در شهرداری، بسیار حساس و ظریف است و نیازمند فعالیت شبانه روزی است، اظهار کرد: نیروهای شهرداری باید از زندگی و خانواده خود بزنند و در طول هفته از شنبه تا جمعه سر کار حاضر باشند و حتی در اعیاد و سایر مناسبت‌ها کار کنند و با ایثارگری و تحمل صعوبت در کار، همچون شمعی بسوزند تا به پیرامون خود و شهر خویش روشنی بدهند.


رحیمی با بیان اینکه با توجه به حساسیت کار میادین و بازارها، 241 میدان و بازار تهران، 7 روز هفته مشغول به کار هستند، تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن ایستاده است و در وسط میدان نبرد، با مسائل و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند تا شهروندان سختی کمتری را متحمل شوند.


سازمان مدیریت میادین با قدرت به رانت خواران «نه» گفته است


وی با اشاره به اینکه امروز سازمان مدیریت میادین به ظرفیت بسیار خوبی برای شهر و شهروندان تبدیل شده است و از این رو، ما به لوگوی روی سینه‌مان که نشان سلامت، شفافیت و کارآمدی است، ایمان داریم و به آن افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: امروز تک تک همکاران پاکدست این سازمان، با کار و تلاش و دلسوزی در یک محیط حساس اقتصادی، سربلند هستند و رضایت 73 درصدی مردم از عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار که با خون دل خوردن به دست آمده، گواه این مدعاست.


رحیمی با بیان اینکه اگر امروز حرفی برای گفتن داریم، محصول کار جمعی، کارکرد فرآیندی و عملکرد شفاف است، تصریح کرد: با جرات اعلام می‌کنیم که سازمان مدیریت میادین، قدرت «نه» گفتن به پدیده رانت خواری را نهادینه کرده و مرعوب و مغلوب رانت خواران نشده است و با شفافیت در فعالیت، موفق شده که آرامش و ثبات را در میادین و بازارها و احساس آرامش و رضایت را برای شهروندان رقم بزند.


وی با اعلام اینکه سختی زمستان سرانجام به پایان می‌رسد و زیبایی بهار، رضایت و خوشحالی را به ارمغان خواهد آورد، گفت: این مهم از رهگذر خدمت مضاعف به مردم عزیزمان در جنگ اقتصادی‌ای که با آن درگیر هستیم، حاصل می‌شود و مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین باید به منزله رزمندگان جبهه اقتصادی، بیش از پیش برای مردم خود، شهر خود و کشور خود تلاش می‌کنند.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، خاطرنشان کرد: 196 روز گذشته، سخت‌ترین دوره کاری سازمان مدیریت میادین بوده و اگر از این آزمون سربلند بیرون آمده‌ایم، به خاطر این است که نیت ما خدمت به مردم و جلب رضایت آنها بوده است و سعی کرده‌ایم که تا حد توان به تکلیف‌مان عمل کنیم.

 
 
 
 
 
منبع : تیترشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار