دبير هیأت‌ تنيس استان قم خبر داد
دبير هیأت‌ تنيس استان قم از قرار گرفتن نام تنيسور قم در جمع سه نفر برتر رنگينگ برترين‌هاي تنيس روي‌ميز كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 07 October 2018

به گزارش تابناک قم، حسین لطفی اظهار کرد: رنکینگ برترین‌های تنیس کشور در حالی اعلام شد که تنیسور آسیایی و ملی‌پوش استان قم مطابق انتظار در جمع سه نفر برتر ایران قرار دارد و همچنان به عنوان یکی از چهره‌های شاخص تنیس کشور شناخته می‌شود.

وی با اشاره به حضور امیرحسین بادی در جمع سه تنیسور برتر کشور، ابراز کرد: این تنیس‌باز که از استعدادها و نخبه‌های تنیس قم به شمار می‌رود، تجربه کسب عنوان از میادین مهم داخلی و بین‌المللی تنیس را دارد و قم را برای نخستین‌بار در چند میدان مهم برون‌مرزی صاحب نماینده کرده است.

دبیر هیأت‌ تنیس استان قم بیان کرد: تا قبل از عضویت امیرحسین بادی در تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران، قم سابقه حضور در مسابقات مهم و معتبری همچون دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را نداشت اما از زمان عضویت بادی در تیم ملی، این مهم دو بار برای تنیس قم اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر دستاورد حاصل از تلاش، ‌انگیزه و پیشرفت امیرحسین بادی این است که وی برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش قم و رشته تنیس، موفق به کسب مجوز عضویت در ترکیب تیم ملی اعزامی ایران به بزرگترین رویداد ورزشی آسیا یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی شد که یک افتخار بزرگ به شمار می‌رود.

لطفی با اشاره به اعلام رنکینگ برترین‌های تنیس کشور، ابراز کرد: این رتبه‌بندی از سوی سازمان لیگ در رده‌های سنی زیر 16، زیر 18 و بزرگسالان اعلام شد و از بین 732 تنیسور، امیرحسین بادی در رده سنی بزرگسالان با کسب 3386 امتیاز در مکان سوم جای گرفت، ‌در حالی که حسام اسماعیل‌یزدی از تهران با 4937 امتیاز در صدر است و مهدی سوری از تهران با 3449 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار