رشت - ایرنا - یک مشتزن گیلانی کمربند طلایی و سهمیه المپیک مرحله دوم لیگ حرفه ای ستارگان جهان را کسب کرد .
کد خبر: ۶۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 26 July 2015
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه گفت : امین قاسمی پور ملی پوش شایسته تیم ملی مشتزنی ایران ، در مرحله دوم رقابت های مشتزنی لیگ حرفه ای ستارگان جهان در روسیه به مصاف مشتزن یونانی رفت و توانست وی را شکست دهد و سهمیه المپیک 2016 برزیل را در این مرحله کسب کند .

سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مشتزن شایسته گیلانی در وزن 69 کیلوگرم عصر روز شنبه مقابل مشتزن یونانی قرار گرفت و موفق شد این حریف خود را شکست دهد و کمربند طلایی را کسب کند .

وی اظهار کرد : امین قاسمی پور در نخستین مبارزه خود مغلوب ماروبان آرایک آلمانی شده بود اما در دو مرحله دیگر باید به مصاف رقیبانش برود که در صورت پیروزی جواز شرکت در المپیک را کسب می کند . 

وی ادامه داد : لیگ مشتزنی حرفه ای ستارگان جهان با حضور هشت مشتزن منتخب 10 وزن جهان برگزار می شود و قهرمان هر وزن به المپیک راه می یابد .

وی بیان کرد : امین قاسمی پور از تجربه بالایی برخوردار است و این مشتزن شایسته گیلانی که سابقه حضور در المپیک 2012 را نیز دارد ، می تواند با برتری برابر رقبای خود در مراحل بعدی ، در مسابقات المپیک 2016 نیز حضور یابد 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار