کد خبر: ۶۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 26 July 2015
با رفتن تیم فوتبال سایپا بایستی اذعان داشت سر استان البرز در فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور بی‌کلاه خواهد ماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، به نظر می‌رسد بایستی فعالیت استان البرز در لیگ برتر فوتبال کشور را تمام شده دانست؛ چرا که با وجود رفتن سایپا همه از آمدن جایگزینی به نام راه آهن خوشحال بودند اما طبق شنیده‌ها این اتفاق نیز رخ نخواهد داد و استان البرز در فصل پانزدهم لیگ برتر هیچ نماینده‌ای نخواهد داشت .
بعد از کج سلیقگی مسئولان البرز در برخورد با سایپا و کوچ این تیم به تهران بعد از 10 سال فعالیت در البرز، دوران حضور البرز در بالاترین سطح رقابتهای لیگ برتر به پایان رسید و گمانه زنی‌ها برای حضور راه آهن نیز راه به جایی نخواهد برد.
رییس هیات فوتبال استان البرز در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: برای حضور راه آهن در کرج بایسستی اعضای هیات مدیره این باشگاه تصمیم گیری نمایند که این مهم تا به امروز به انجام نرسیده است، از سوی استان نیز با این باشگاه صحبتی نشده و در فاصله چند روز به آغاز لیگ برتر پانزدهم حضور راه آهن در البرز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
محمد محمودی افزود: در این خصوص تا به این ساعت هیچ چیزی مشخص نیست  نه در این باره با اعضای هیات مدیره صحبتی شده و نه این باشگاه برای آمدن ابراز تمایل کرده است.
رئیس هیات فوتبال البرز درباره وضعیت سایپا نیز گفت: مدیران باشگاه سایپا سفت و سخت بر مواضع خود برای حضور در تهران ایستاده‌اند و مدیران استان نیز در تلاش برای منصرف کردن این تصیمم هستند.
در حالی که رقابتهای فصل جدید فوتبال ایران از هشتم مردادماه آغاز می‌شود وضعیت حضور راه آهن و ماندن سایپا در استان البرز به هیچ عنوان مشخص نیست و بعد از سال‌ها حضور و فعالیت استان در رقابتهای لیگ برتر به نظر می‌رسد باید هواداران و مسئولان خوش سلیقه البرز با سطح اول فوتبال کشور خداحافظی کنند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
چهارمين شهر بزرگ ايران هنوز تابع تهران محسوب ميشه اتوبان كرج قزوين رو تهران قزوين ميگن نه تيم در ليگ داريم نه سرمايه گذاري نه پيشرفتي اعضاي شوراي شهر هم كه شهردار رو تاييد كردن خلاصه اينكه وضع اين شهر خيلي خرابه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار