مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل از تقویت شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های استان خبر داد و گفت: رسانه‌ها بازوی توانمند و همراه رسانه‌ها هستند و بی‌ادعا در این زمینه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 27 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد عظیمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: نباید فاصله‌ای بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها به وجود آید، چراکه این فاصله گرفتن خلأهایی را به وجود می‌آورد که امر اطلاع‌رسانی، بیان شفاف عملکرد و فعالیت‌های انجام شده را دچار خدشه می‌کند.

وی با اشاره به توصیه‌های استاندار اردبیل را خطاب به روابط عمومی‌ها در انعکاس واقعیت‌ها و کارهای انجام شده به افکار عمومی گفت: تمام روابط عمومی‌های ما قطعاً با پایبندی به اصول ارزشی، اخلاقی و اعتقادی و رعایت اصل انعکاس واقعیت‌ها تلاش خواهند کرد تا سر سوزنی مسائل غیرواقعی مطرح نشود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل تأمل‌پذیری، داشتن سعه صدر و شنیدن نقدها و مطالب از سر دلسوزی رسانه‌ها را به مدیران روابط عمومی‌ها گوشزد کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن روز خبرنگار انتظار ما این است که هم مدیران دستگاه‌ها و هم روابط عمومی‌ها تلاش‌های یک ساله اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش را قدر بدانند و در تجلیل و تکریم از آنها پیشقدم شوند.

عظیمی فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها را در راستای انسجام‌بخشی به این حوزه و فعالیت‌های انجام شده یادآور شد و بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه یک حرکت درست، دقیق و منسجم به انجام برسد.

این مسئول ظرفیت این شورا را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم این شورا با پویایی و تحرک خاص در صحنه‌های مختلف حاضر شده و بتواند همراه و همکار خوبی برای فعالان اصحاب رسانه و مطبوعات باشد.

در ادامه این جلسه رئیس روابط عمومی شرکت مخابرات اردبیل نیز به عنوان عضو فعال شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: بعد از سال‌ها رکود این شورا با انتصاب مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری اردبیل این مجموعه جان تازه‌ای گرفت که شاهد برگزاری نشست‌های مختلف با اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و نشریات بودیم.

جوادی افزود: این شورا در قالب کمیته‌های ارتباطات، اطلاع‌رسانی، آموزش و انتشارات فعالیت می‌کند و سعی و تلاشش بر این است تا در دوره جدید فعالیت شورای هماهنگی در همه این حوزه‌ها با همکاری مسئولان روابط عمومی ‌و اصحاب رسانه بتواند کارنامه‌ای شایسته از خود ارائه کند.

وی با انتقاد از برخی خلأهای به وجود آمده به دنبال تغییرات حوزه روابط عمومی استانداری به عنوان پایه و اساس شورای روابط عمومی‌ها یادآور شد: انتظار می‌رود این شورا با تحرک و شتاب بیشتر بتواند مأموریت خود را به انجام برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار