معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا در خصوص اعزام دانشجویان و کارکنان دانشگاه به عتبات عالیات اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا برای اعزام ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۶۷۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱ 25 October 2018
اکبر عروتی‌موفق با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای اعزام دانشجویان به کربلای معلی وجود ندارد، گفت: سازمان امور دانشجویان موظف است به هر دانشجویی که درخواست وام برای زیارت اربعین را کرده، ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

به گزارش فارس، عروتی‌موفق با بیان اینکه اعزام‌ها در دو نوبت انجام می‌گیرد که یک مرحله برای دانشجویان و مرحله دیگر برای اساتید و کارکنان است، افزود: هیچ محدودیتی برای اعزام‌ها وجود ندارد و هر تعدادی از دانشجویان و کارکنان که متقاضی باشند وسیله در اختیار آن‌ها را برای انتقال به مرز مهران قرار خواهیم داد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه یک گروه از اعزامی‌ها آخر این هفته و گروه بعدی ابتدای هفته آینده به مرز مهران منتقل می‌شوند، گفت: یک گروه به شکل کاروانی و گروه دیگر اعضا تا مرز مهران با یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه امسال برای رفاه حال دانشجویان وام دانشجویی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: سازمان امور دانشجویان موظف است به هر دانشجویی که درخواست وام برای زیارت اربعین را کرده است مبلغ ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

عروتی‌موفق با بیان اینکه دانشگاه امسال هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت می‌کند، عنوان کرد: از دانشجویان کمک هزینه ناچیزی برای دریافت بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ادامه ثبت‌نام‌ها پیش‌بینی می‌شود بین سه تا چهار دستگاه اتوبوس زائر از دانشگاه به مرز مهران و کربلای معلا اعزام شود، گفت: اعزام‌ها فقط مربوط به دانشجویان برادر است.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با معاونت آموزشی رایزنی‌هایی انجام گرفته تا در این بازه زمانی به جهت عدم حضور دانشجویان در کلاس‌ها مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید، خاطرنشان کرد: غیبت زائران دانشجویان در این ایام موجه محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار