فرمانده یگان های ویژه ناجا؛
فرمانده یگان های ویژه ناجا کشور گفت: مدت 5 سال است که توفیق خدمت رسانی به زوار در مهران از پل زائر تا پایانه بر عهده یگان ویژه است.
کد خبر: ۶۷۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ 28 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار کرمی  در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد :خوشبختانه در مرز مهران هیچگونه مورد امنیتی مشاهده نشده است .

وی افزود : تردد در مرز مهران با توجه به گرانی و تهدیدات دشمنان در خصوص راهپیمایی اربعین شاهد افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته بوده است .

سردار کرمی با اشاره به آماده باش تمام نیرو ها ناجا برای بازگشت زوار افزود : مدت 5 سال است که توفیق خدمت رسانی به زوار در مهران از پل زائر تا پایانه بر عهده یگان ویژه است.

 

سردار کرمی فرمانده یگان ویژه کشور در مرز مهران و در جمع خبرنگاران بسیج رسانه اظهار داشت:  خدمت رسانی و کنترل حدود یک میلیون و 200 هزار زائر بر عهده یگان ویژه است.

فرمانده یگان ویژه ناجا به اجرای طرح پنح تن آل عبا در سال قبل اشاره کرد و یادآور شد: سال قبل با کسانی که فاقد ویزا و گذرنامه بودند، مدارا کردیم اما امسال واقعاً نهادینه شد و در طول 5 سال گذشته یکی از بهترین سال هایی که تجربه کردیم و مشکلات سال قبل وجود نداشت، اربعین امسال است.

سردار کرمی با بیان اینکه امنیت بسیار بالایی در مرز مهران برقرار است، تصریح کرد: امسال تردد زوار در قالب کاروان و با علامات مشخصه خاص خود عبور و مرور را تسهیل کرده بود.

وی به نصب توربین های هواساز برای خنک کردن هوا و جداسازی گیت زنان اشاره کرد و افزود: استفاده از پلیس افتخاری برای کنترل ویزاها و افرادی برای حمل زائران با گاری های لوکس از دیگر خدمات ارائه شده توسط یگان ویژه به زوار است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار