مربی پویندگان ابراز امیدواری کرد این تیم در دور برگشت عملکرد بهتری به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۶۷۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در حالی که در دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم پویندگان فجر با ۱۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت و نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما محبوبه رضوی اعتقاد دارد اگر داوران مهربان‌تر بودند شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

محبوبه رضوی مربی پویندگان فجر شیراز بیان کرد: ما لیگ را بدون داشتن تمرینات نیم فصل آغاز کردیم و نسیمه غلامی و لیلا خدابنده لو دو بازیکن ملی پوش هم از هفته سوم به تیم اضافه شدند و همین موضوع باعث شد تا ما شرایط مناسبی نداشته باشیم و عدم هماهنگی میان بازیکنان در بازی‌های به چشم آید.

گفت: برای تیمی که داعیه رفتن روی سکو دارد نتایج مناسب نبود، اما پویندگان دارای بازیکنان با کیفیتی است و در خیلی از دیدار‌ها با بدشانسی نیز مواجه شدیم و داوران در نتایج تاثیرگذار بودند و تیم ما عملا در ۳ مسابقه آخر با قضاوت اشتباه داوران از کسب پیروزی محروم شد و تنها دو امتیاز بدست آوردیم.

وی ادامه داد: تمرینات هفتگی ما بر اساس آنالیز تیم‌های حریف برنامه ریزی شده و کادرفنی تمامی نکات فنی و نقاط ضعف و قوت حریفان را به بازیکنان گوشزد می‌کند، ولی در زمان بازی، به نظر می‌رسید بازیکنان تمرکز کافی را ندارند و از همان نقاط، تیم ضربه می‌خورد و این یکی دیگر از علل نتیجه نگرفتن تیم پویندگان در دور رفت بود.

مربی پویندگان فجر شیراز از حضور تیم نامی نو در لیگ برتر فوتسال بانوان نیز که به نوعی اسپانسر داوران فدراسیون فوتبال نیز محسوب می‌شود گلایه کرد و افزود: این مسئله برای ما نیز قابل توجه بود و تا آنجا که اطلاعات ما یاری می‌کند وقتی اسپانسری که داوران که قضاوتشان بسیار تاثیرگذار است را همراهی می‌کند نباید در لیگ تیم داری کند و این موضوع شبهات فراوانی را ایجاد می‌کند و از قضا یکی از بازی‌های پرحاشیه امسال که مورد اعتراض تیم پویندگان واقع شد و گل لحظات پایانی ما مردود اعلام شد، بازی با نامی نو اصفهان بود.

رضوی بیان کرد: امسال اسپانسر به خوبی نقش حمایتی خود را از پویندگان ایفا کرد و شاید جز تنها تیم‌هایی باشیم که بازیکنان و کادرفنی مبلغ خوبی از قرارداد خود را دریافت کردند و نقش رسانه‌ها و توجه به ورزش بانوان در این مورد بی تاثیر نیست.

وی اضافه کرد: دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان مطمئنا بسیار حساس‌تر دنبال می‌شود چرا که امسال بازیکنان ملی پوش و با کیفیت در بین تمامی تیم‌ها پخش شدند و هیچ تیمی از هم اکنون مدعی اصلی قهرمانی نیست و پویندگان فجر هم با برطرف کردن نقاط ضعف دور رفت، قطعا برای جبران امتیازا از دست رفته و قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی مقابل حریفان به میدان می‌رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار