كشتي‌گيران فرنگي‌كار استان قم در تركيب تيم شهداي مدافع حرم قم به مقام سوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي فرنگي باشگاه‌هاي ايران دست يافتند.
کد خبر: ۶۷۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 11 November 2018

به گزارش تابناک قم، نماینده هیأت کشتی استان قم در فصل 1397 مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران برای دومین سال متوالی تیمی به نام شهدای مدافع حرم و متشکل از کادر فنی و کشتی‌گیران بومی بود که با کسب مقام سوم به کار خود در این فصل پایان داد.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم که در سال 1396 نیز چنین رتبه‌ای را کسب کرده و به مسابقات جام باشگاه‌های جهان راه یافته بود، امسال نیز با درخشش جمعی از بهترین‌های این رشته در اوزان مختلف زیر نظر یکی از سه مربی برتر کشتی فرنگی ایران یعنی روح‌الله میکائیلی جزو سه تیم برتر کشور قرار گرفت.

نماینده کشتی قم مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را با کسب جایگاه دوم جدول رده‌بندی گروه نخست بعد از تیم قدرتمند و مدعی بیمه رازی اردبیل به پایان رساند و با این رتبه در مرحله نیمه نهایی حریف تیم مطرح دیگری به نام سینا صنعت ایذه شد.

فرنگی‌کاران استان قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام رسید برابر تیم سینا صنعت ایذه که سابقه قهرمانی باشگاه‌های جهان را دارد نتیجه را واگذار کرده و به مسابقه رده‌بندی رفتند.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در رقابت رده‌بندی برای کسب رتبه سوم به مصاف دیگر تیم بازنده مرحله نیمه نهایی و تیم دوم گروه دوم مرحله مقدماتی یعنی شهرما شهرداری مشهد رفت و با شکست این تیم رتبه سوم فصل 1397 لیگ برتر کشتی فرنگی ایران را از آن خود کرد، در حالی که مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور انتخابی فصل 2018 جام باشگاه‌های جهان نیز بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار