معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با ابراز نگرانی نسبت به کاهش ضریب نفوذ آموزش و پرورش و تعلیمات رسمی در نسل دانش آموزی گفت: باید به دنبال یافتن راهکارهای نفوذ عمیق تربیتی در آموزش و پروش استان تهران باشیم.
کد خبر: ۶۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 28 July 2015
سید شهاب الدین چاوشی در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران افزود: مسوولان آموزش و پرورش در روزهای شادی ملی و مذهبی در جهت ایجاد نشاط در میان نسل جوان و توسعه جاذبه های معنوی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش کنند.

وی رای اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش را نشانه توانایی و شایستگی این عضو دولت دانست و گفت: در دو سال اخیر با وجود مشکلات و محدودیت ها کارهای قابل تحسینی درجهت سازماندهی وزارت آموزش و پرورش به انجام رسیده و این وزارت خانه از حداکثر امکانات خود بهره برده است.

چاوشی تاکید کرد: با گشایش در عرصه های اقتصادی وضعیت معیشتی معلمان تا حد معقولی بهبود می یابد و البته معلمان هوشیار نیز با شرایط حساس وضعیت اقتصادی کشور آشنا هستند و تلاش های خود را به رفع کمبود های ناشی از این وضعیت مرتبط نمی کنند.

معاون استاندار تهران همچنین با تقدیر از تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش استان، تلاش آنان برای کسب رتبه اول کشوری را تحسین و از طرف استاندار تهران از اعضای شورا قدردانی کرد.

علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران چندی پیش از کسب رتبه اول شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بین تمامی شوراهای آموزش و پروش کل کشور خبر داده بود.

لازم به ذکر است این نشست با حضور مرضیه گرد، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت های مردمی و خانواده برگزار شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار