معاون اداره کل اقتصاد و دارایی :
یزد - ایرنا - معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت مشمولان این طرح مربوط به عملکرد سال 1396 شرکت‌های سرمایه‌ پذیر به مناسبت هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در استان آغاز ‌شد.
کد خبر: ۶۸۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 26 November 2018

محمد دهقان منشادی افزود: در این مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از تخفیف 50 درصد برخوردار شدند 175 هزار تومان سود سهام پرداخت می‌شود.
وی اظهار داشت: سود سهام عدالت در یک نوبت به‌حساب بانکی مشمولان و حساب شخصی سهامداران که در سامانه سهام عدالت به نشانی WWW.samanese.ir اعلام کردند واریز خواهد شد.
دهقان منشادی اضافه کرد: همچنین سود سهام سال 1395 آن دسته از مشمولانی که شماره شبای بانکی معتبر خود را با تأخیر به این سازمان اعلام کردند و همچنین آن دسته از وراث قانونی مشمولان متوفی که ناشی از تقسیم سهام فوت‌شدگان مشمول، واجد شرایط دریافت سود شده‌اند و تقسیم سهام آنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت قطعی شده نیز در این مرحله پرداخت می‌شود.
این مسئول بابیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص سهام عدالت از طریق منابع رسمی، رسانه‌ها و سایت سهام عدالت صورت می‌گیرد، تصریح کرد: مردم هوشیار و متوجه کلاه‌برداران و سودجویان باشند و از هرگونه در اختیار قرار دادن اطلاعات مالی، بانکی و هویتی خود به منابع غیررسمی اجتناب کنند.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد یادآور شد: در حال حاضر تمام امور اجرایی مربوط به سهام عدالت تنها از طریق سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir و دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ دستگاه اجرایی نیست.
بر اساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی ارزش اسمی سهام عدالت عموم مشمولان معادل 532 هزار تومان است که با احتساب چهار برابر شدن این ارزش، این سهم برای هر مشمول حدود دو میلیون و 200 هزار تومان ارزش دارد.
این مبلغ برای مشمولانی که مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند و از تخفیف 50 درصدی برخوردار شده‌اند، چهار میلیون و 400 هزار تومان هست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار