کد خبر: ۶۹۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 19 December 2018
با تلاش ماموران پلیس شهرستان بویراحمد ، اعضای سه نفره باند سرقت اماکن خصوصی و مطب دندانپزشکان دستگیر و به بیش از چهار میلیارد ریال سرقت اعتراف کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ علی کرم بازیان : فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر گفت در پی چندین فقره سرقت از  اماکن خصوصی و چند مطب دندانپزشکی در شهر یاسوج،  بررسی موضوع در دستور کار معمولا مأموران پلیس شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت : اکیپ های کلانتری ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان یاسوج،با انجام گشت زنی های هدفمند و مشترک،موفق به دستگیری سه عضو باند سارقان حرفه ای در حین سرقت شدند.

بازیان تصریح کرد:  افراد دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم سخت افزاری کامپیوتری و وسایل مطب دندانپزشکی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: از مخفیگاه آنها،تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد : متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به منظور پیشگیری از وقوع جرائم نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام کردند.

اعتراف سارقان اماکن خصوصی و مطب دندانپزشکان در یاسوج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار