مدیر کل کتابخانه های مازندران ؛
مراسم یلدای حماسه ویژه جانبازان ۸ سال دفاع مقدس از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) ساری برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 22 December 2018

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، در آستانه طولانی ترین شب سال موصوف به شب یلدا، ویژه برنامه ای با عنوان «یلدای حماسه» در آسایشگاه جانبازان امام علی(ع) شهرستان ساری برگزار شد که با حضور تنی چند از جانبازان این آسایشگاه، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، دکتر رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت استان، عیسی قاسمی طوسی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران، عبدالله ریاحی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرهنگ جواد بخشی، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، حمیدرضا لزگی مسئول بسیج کارمندی سپاه کربلا، کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی و کارکنان آسایشگاه امام علی(ع) همراه بود.
آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این مراسم، با گرامیداشت یاد جانباز شهید محمدرضا اسکندری که در ۲ برنامه یلدای حماسه طی ۲ سال گذشته حضور داشت و اخیراً به خیل شهدا پیوست، اظهار داشت: افتخار داریم که مسیر رسالت فرهنگی مان را از گذر جانبازان و شهدا برگزیده ایم و کتاب زندگی مان را با حضور این عزیزان ویراستاری می کنیم.
وی افزود: هدف ما در کتابخانه های عمومی، گفتمان سازی با ترویج کتاب های مفید است و کدام کتاب است که می تواند گویاتر از این جانبازان سرافراز، راه پرافتخار ایثارگری را برای ما بخواند.
ولیپور با بیان اینکه طولانی ترین شب سال در واقع عصر غیبت حضرت ولی عصر(عج) است، گفت: اگر می خواهیم فرهنگ انتظار را در جامعه نهادینه کنیم باید ایمان و عمل شهدا و جانبازان را بعنوان الگو معرفی کنیم که در برگزاری «یلدای حماسه» به دنبال تبیین این موضوع هستیم.
گفتنی است، اجرای نمایش طنز برای ایجاد لحظاتی شاد برای جانبازان، کتابخوانی، حافظ خوانی، پذیرایی سنتی مازندرانی ها در شب یلدا و تقدیر از جانبازان حاضر با اهدای تندیس و کتاب، از دیگر برنامه های این برنامه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار