نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا رئیس مجلس کشور آذربایجان در یک سفر یک روزه به ارومیه سفر می‌کند و بازدید از دریاچه ارومیه نیز یکی از اهداف سفر وی است.
کد خبر: ۶۹۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 25 December 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی روح‌الله حضرت‌پور امروز  در ارومیه، با اشاره به سفر فردای رئیس مجلس کشور آذربایجان به ارومیه اظهار کرد: سفر رئیس مجلس آذربایجان به ارومیه یک روزه بوده و امروز نیز دیدار وی با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس ایران در تهران انجام شد.

وی افزود: در این رابطه بنده و جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در آذربایجان از رئیس مجلس این کشور دعوت کرده تا به ارومیه نیز سفر کند و فردا ظهر مهمان استاندار آذربایجان‌غربی است و جلسه‌ای با محمدمهدی شهریاری در محل استانداری برگزار می‌کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس مجلس آذربایجان فردا ساعت 10 صبح با هواپیمای اختصاصی خود وارد فرودگاه ارومیه می‌شود گفت: وی در این دیدار از مراکز و آثار تاریخی و دریاچه ارومیه نیز بازدید خواهد کرد.

وی بیان کرد: در جلسه امروز در تهران مشکلات و مسائل مربوطه مطرح شد چون می‌توان با همکاری دو کشور، نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.

حضرت‌پور اظهار کرد: راه‌اندازی کنسولگری آذربایجان در ارومیه نیز در دیدار امروز در تهران مطرح شد و آنها نیز استقبال کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار