کد خبر: ۶۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 01 August 2015
خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان تالش گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که مدعی نقض حقوق بشر در ایران شده اند دست از جنایات خود در کشورهای یمن، سوریه، عراق و فلسطین بردارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با بیان اینکه زبان انسان باید همواره مورد کنترل قرار بگیرد اظهار داشت: در پند و نصایح علما و بزرگان چنین آمده است هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، پس، از این اندرزها نتیجه می‌گیریم که انسان باید هر سخنی را هر جا نگوید و در معاشرت و گفتمان خود با دیگران اگر جلوی زبانش را نگیرد ممکن است سخنانش برای جامعه فاجعه آفرین باشد ولی با کنترل زبان می‌توان به درجه هم‌نشینی با مقربان الهی هم رسید.

وی با بیان اینکه تقوا پیشه کنندگان در پیشگاه الهی منزلت و جایگاه ویژه ای دارند و تقوا هم موجب دوری از گناه و مغفرت گناهان می‌شود افزود: قرآن کریم می‌فرماید تقوا پیشه کنید که تقوا پیشه کنندگان به راحتی می‌توانند حق را از ناحق تشخیص دهند و به سعادت دنیا و آخرت برسند.

خطیب جمعه تالش با اشاره به اینکه جنایات رژیم آل سعود در یمن فقط با همت و وحدت مسلمانان می‌تواند پایان پذیرد تصریح کرد: همان‌طور که مسلمانان در روز قدس برای آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند در این مورد هم باید دست به دست هم دهند تا رژیم آل سعود از صحنه روزگار محو شود.

امام جمعه تالش گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که خود دست نشانده وسر سپرده استکبار جهانی هستند و تا به امروز برای جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع در کشورهای یمن، عراق، سوریه و فلسطین کاری نکردند، در آینده نیز کاری نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری با بیان اینکه  قبل از جمع‌بندی مذاکرات هسته ای میزان دارایی‌های مسدود شده ایران 180 میلیارد دلار برآورد شده بود اما این رقم پس از جمع‌بندی مذاکرات هسته ای به 30 میلیارد دلار رسیده است افزود: همان‌طور که مسئولان ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با اقتدار از حقوق هسته ای ایران دفاع و در مقابل قدرت‌های عظیم جهان سر تسلیم فرود نیاوردند در این‌جا نیز باید برای روشن شدن میزان دقیق این دارایی‌ها تلاش بیشتری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار