قائم مقام صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حماسه ۹ دی ۸۸ روز بصیرت و آگاهی‌بخشی ملت ایران بود گفت: مردم با حضور حماسی خود در این روز با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توطئه فتنه‌گران را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۶۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 29 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم عصر امروز در جمع مردم و بسیجیان شهرستان بهارستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی، با اشاره به لزوم تبیین و بصیرت‌افزایی پیرامون ابعاد حماسه مردمی 9 دی 88 اظهار داشت: بصیرت به انسان درس می‌دهد تا خود را بشناسد و با این شناخت مسیر و روش خود را تعیین و سرانجام کارهای خود را تأیید کند.

وی با تأکید بر شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها فردی در بصیرت‌شناسی و آگاهی‌بخشی تصریح کرد: با شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فردی و اجتماعی می‌توان در مسیر حق و رشد و تکامل انقلاب اسلامی قدم برداشت.

قائم مقام صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر دنیا افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) توانست بشریت را تحت‌تأثیر خود قرار دهد و از این جهت این انقلاب با سایر انقلاب‌های جهان بسیار متمایز است و از پایه‌های اساسی و ویژگی‌های خاصی نشأت می‌گیرد.

موسوی‌مقدم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از نگاهی ماورائی، متافیزیکی و معنوی برخوردار است که به لحاظ نوع رهبری، حضور مردم و شیوه مبارزاتی متفاوت از سایر انقلاب‌های جهان است و اهداف آن بر پایه بصیرت و آگاهی مردم نهاده شده است که اگر غیر از این بود دشمن با نفوذ خود انقلاب را تضعیف و آن را از بین می‌برد.

وی با اشاره به ارکان اصلی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ایران و انقلاب اسلامی از سه رکن اساسی تبعیت می‌کند که نخستین رکن آن اسلام است که جهان‌بینی و شناخت از آن سرچشمه می‌گیرد و دومین رکن آن مردم و سپس رهبری و امامت در انقلاب اسلامی است که به وضوح در عمق انقلاب تداوم دارد و امروز نیز سکانداری انقلاب اسلامی به دست مقام معظم رهبری در مسیر خود حرکت می‌کند.

قائم مقام صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم در حماسه 9 دی گفت: حرکت خودجوش مردم علی‌رغم همه هجمه‌های رسانه‌های بیگانه و ضد‌انقلاب سبب شکست دشمن شد.

موسوی‌مقدم سپس با اشاره به استراتژی رسانه‌های غربی علیه انقلاب اسلامی ادامه داد: بیش از 140 شبکه فارسی‌زبان توسط غربی‌ها و تحت سیطره رژیم صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده بود که چندین طرح از جمله دروغ‌پراکنی، شایعه، تحریف و سانسور را دنبال می‌کرد و همه این هجمه‌ها برای این بود که نگذارند انقلاب اسلامی ایران تداوم داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکهشعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مردم حکایت از  بصیرت و آگاهی آن‌ها دارد خاطرنشان کرد: دشمنان در جریان فتنه 88 دیدند که مردم چگونه جریان فتنه را نابود و توطئه فتنه‌گران را نقش برآب کردند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های آن  ایستاده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار