مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه حاکم، خداوند و رسول(ص) است و ولی امر مسلمین تبیین کننده حاکمیت است، گفت: بسیاری از موضوعات در فتنه ۸۸ برای خواص هم مشخص نیست، دشمنان نه با ایران و نه با این مملکت کاری دارند، بلکه با اسلام کار دارند، چراکه با دین داری ما مخالف هستند.
کد خبر: ۶۹۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 30 December 2018

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در مراسم طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز به مناسبت ۹دی که در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، با اشاره به اینکه ۹ دی واقعه ای عظیم و سترگ است، اظهار داشت: آن حادثه ای که به حق تبلور ارزش های حسینی است با امام حسین(ع) و اصحاب حضرت گره خورده است. انقلاب ما از محرم آغاز شده و در ۹ دی، محرم بساط فتنه گران را جمع کرد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، ۹ دی را مظهر اطاعت از خدا و ولی خدا دانست و تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید اگر روزی نزاع و فتنه ای پیش آمد، در آن فتنه و نزاع شما هستید که باید خدا و رسول خدا را محور قرار دهید.

وی با بیان اینکه حاکم، خداوند و رسول(ص) است و ولی امر مسلمین تبیین کننده حاکمیت است، عنوان کرد: بسیاری از موضوعات در فتنه ۸۸ برای خواص هم مشخص نیست، دشمنان نه با ایران و نه با این مملکت کاری دارند بلکه با اسلام کار دارند چراکه با دین داری ما مخالف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی ادامه داد: ملت ایران از برکت اسلام، ولایت، اطلاعت از خدا، رسول و ولی امر مسلمین تغییری ایجاد کرده که همه انگشت به دهان مانده اند.

وی بیان کرد: تمام دشمنان دست به دست هم در جریان فتنه حضور داشتند و محور براندازی نظام بود و اگر بصیرت ملت در اوج نبود و تدبیر مقام معظم رهبری نبود، امروز نامی از اسلام در این مملکت نبود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تاکید کرد: دشمنان امید بسته بودند که چهل سالگی انقلاب لباس افراشته ای به تن نداشته باشد، اما لباس عزت و شرافت را خداوند برای این مملکت دوخته است.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ خواص ماندند چراکه راکب نبودند اما ملت ایران بر حق سوار شد و راه را طی کردند.

برچسب ها: ظلاب ، روحانیون ، فتنه 88
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار