مدیر جهاد کشاورزی دره شهر:
مدیر جهاد کشاورزی دره شهر توسعه و اجرای طرح های بخش کشاورزی را اولویت این شهرستان دانست و گفت: در سال جاری 60 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های تولیدی بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۹۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 30 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ طیار فیلی اظهار داشت: تزریق اعتبارات در روستاها به رونق بخشیدن اقتصاد روستائیان کمک خواهد کرد و در صورت تداوم حمایت‌های دولت شاهد ایجاد اشتغال پایدار و اساسی در مناطق روستایی خواهیم بود.

وی مجموع طرح های مصوب کارگروه فنی شهرستانی را 190 طرح دربخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: متقاضیان و صاحبان این گونه طرح‌ها در این شهرستان از تسهیلات ویژه اشتغال پایدار روستایی بهره مند شده اند.

فیلی اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری مبلغ 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بلندمدت در راستای اشتغال زایی و در قالب طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری در حوزه کشاورزی به روستاییان و عشایر دارای شرایط خاص پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دره شهر توجه به اشتغالزایی روستاییان و عشایر را یکی از اولویت های ضروری این شهرستان برشمرد و گفت: اقدامات خوبی در زمینه ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان روستایی و عشایری با هدف کاهش بیکاری و رونق اشتغال به منظور اجرا در مناطق روستایی فراهم شده است.

سالانه ١٩٠ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان دره شهر تولید و روانه بازار مصرف می شود./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار