کد خبر: ۶۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 01 August 2015
استاندار البرز بر ضرورت رفع معضلات حمل و نقل در البرز تأکید کرد و گفت: پروژه قطار شهری کرج باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.
سید حمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مشکلات حمل و نقل در استان البرز امروز به معضلی تبدیل شده است که لازم است تدابیر لازم برای رفع این مهم هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی تأکید کرد: روند رو به رشد جمعیت در این استان می‌طلبد که طرح‌های حمل و نقلی برای کاهش معضلات ترافیکی اندیشیده شود.

استاندار البرز یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش این مهم را اجرایی شدن هر چه سریع‌تر پروژه قطار شهری کرج دانست و افزود: متأسفانه این بهره‌برداری از این پروژه بسیار طول کشیده است و لازم است دست اندرکاران توجه جدی و اساسی به این مهم داشته باشند.

طهایی با اعلام اینکه پیمانکار این پروژه در صورت کم کاری و عدم تعهداتش خلع ید خواهد شد افزود: تأخیر در اجرای این پروژه دیگر قابل قبول نیست و باید در مدت زمان متعهد شده این مهم به پایان برسد.

وی بیان داشت: برای اجرایی شدن این پروژه از لحاظ اعتبارات مشکلی نداریم و پیمانکار باید به تعهدات خود پایبند بوده و روند توسعه پروژه را پیگیری کند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: متأسفانه بعد از گذشت 10 سال هنوز این پروژه به مرحله قابل قبولی نرسیده است که این اصلا منطقی نیست که در این راستا و در صورت عدم تعهدات پیمانکار این پروژه از وی گرفته شده و به پیمانکار بعدی واگذار می‌شود.

طهایی ادامه داد: مهمترین دغدغه ما رفع مشکلات حمل و نقل در استان البرز است که از این پس به صورت جدی و اساسی پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار