مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان خبر داد
مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در پی بارش باران و جاری شدن سیلاب در شمال خوزستان، مسیر اندیکا به شهرکرد مسدود شده بود. همچنین 700 مسافر که در مسیر اندیکا به شهرکرد در سیلاب گرفتار شدند توسط نیروهای امدادی امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۶۹۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲ 04 January 2019

علی خدادادی مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: در پی بارش باران و جاری شدن سیلاب در شمال خوزستان 700 مسافر که در سیلاب گرفتار شدند توسط نیروهای امدادی امدادرسانی شدند. مسافران در راه مانده در دو مدرسه شبانه‌روزی در بخش چلو و پاآب‌شلال اسکان اضطرار پیدا کردند و اقلام امدادی و معیشتی در میان آن‌ها توزیع شد.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به اینکه فرد مفقود شده در سیل اندیکا هنوز پیدا نشد، عنوان کرد: در سیلاب اندیکا تاکنون 14 خودرو گرفتار شدند و زیر آب رفتند که همه سرنشینان خودروها سالم هستند و به مکانی امن منتقل شدند.

خدادادی با اشاره به سیلاب در دزفول، اظهار کرد: نیروهای امدادی در دزفول در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۲ نفر امدادرسانی کردند. همچنین یک خانواده 5 نفری عشایری در منطقه پیر بانگو از توابع بخش شهیون اسکان اضطراری شدند و عوامل امدادی میان آن‌ها توزیع شد.

وی افزود: در منطقه زاویه خرسان دزفول به علت بالا آمدن دبی رودخانه دز و فرو ریختن دیوار بلوکی، ۷ نفر به رودخانه سقوط کردند و توسط افراد محلی نجات یافتند. 4 نفر در محل درمان شدند و 3 نفر به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

منبع: فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار