امام‌جمعه فیروزآباد گفت:خیزش مردمی فلسطین در سال‌های ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ میلادی معروف به انتفاضه اول و دوم، جنگ‌های غزه که شامل جنگ ۲۲ روزه در سال ۲۰۰۹ و جنگ هشت‌روزه در سال ۲۰۱۲، جنگ ۵۰ روزه در سال ۲۰۱۴ و جنگ دوروزه اخیر که مقاومت سرسختانه فلسطینی‌ها نشان داد با ایستادگی و مقاومت می‌توان صهیونیست غاصب را نابود کرد.
کد خبر: ۶۹۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 04 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته فیروزآباد با اشاره به دیدار رهبران جهادی فلسطین با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار با تکرار مجدد نابودی اسرائیل عوامل نابودی این حکومت غاصب را تأکید کرد.

وی افزود: خیزش مردمی فلسطین در سال‌های ۱۹۸۷ و ۲۰۰۰ میلادی معروف به انتفاضه اول و دوم، جنگ‌های غزه که شامل جنگ ۲۲ روزه در سال ۲۰۰۹ و جنگ هشت‌روزه در سال ۲۰۱۲، جنگ ۵۰ روزه در سال ۲۰۱۴ و جنگ دوروزه اخیر که مقاومت سرسختانه فلسطینی‌ها نشان داد با ایستادگی و مقاومت می‌توان صهیونیست غاصب را نابود کرد.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به بحران داخلی و مداوم رژیم صهیونیستی ادامه داد: همان‌طور که دیدیم اسرائیل در حمله اخیر شکست سختی را دریافت، به‌طوری‌که کابینه نتانیاهو با از دست دادن وزیر دفاع و چند تن از وزرای کابینه به‌شدت آسیب دید.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: می‌طلبد که رهبران جهادی فلسطین با جدیت تمام و مقاومت شدید شکست اسرائیل را نزدیک و سرعت دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات گسترده در کابینه سعودی‌ها بیان داشت: شاه سعودی در ششم دی‌ماه با صدور فرمانی مجبور شد براثر فشارهای داخلی و خارجی به خاطر حمله به یمن تشکیل گروه‌های تکفیری داعش در سوریه و هزینه‌های گزاف و ندانم کاری‌های دولت خود تغییرات مهمی در کابینه آغاز کند که ازجمله آن برکناری وزیر امور خارجه خود بود.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: ناگفته پیدا است، شاه سعودی با این تغییرات نمی‌تواند خود را از مهلکه‌ای که ایجاد کرده جان سالم به درببرد و روزی باید پاسخگوی جنایات خود در عربستان باشد.

امام‌جمعه فیروزآباد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به آستانه قیام ۱۹ دی‌ماه خاطرنشان کرد: علما، مردم و حوزه علمیه قم در ۱۷ دی‌ماه به خاطر توهین حکومت شاه علیه حضرت امام در روزنامه اطلاعات وقت توسط شخصی بهنام رشیدی مطلق به پا خاسته و علیه حکومت پهلوی قیام و در روز ۱۹ دی‌ماه تجمع طلاب، بازاریان و اقشار مختلف مردم قم در منازل مراجع تقلید انزجار خود را به شاه و اطرافیان شاه اعلام کردند.

هاشمی زاده تصریح کرد: بازاریان و طلاب قم ۱۹ دی در منزل آیت‌الله نوری همدانی تجمع کرده بعد از سخنرانی ایشان به خیابان‌ها ریخته و با شعار خود از حکومت پهلوی اعلام انزجار کردند.

وی افزود: با حکومت‌نظامی که در خیابان‌های قم مستقر بود به زدوخورد پرداخته که عده‌ای در این روزبه شهادت رسیده و عده زیادی نیز مجروح و این قیام مقدمه‌ای برای قیام عمومی مردم ایران که پس‌ازآن حادثه شهادت شهید مصطفی خمینی(ره) وسیله‌ای شاد برای قیام عمومی ملت که منجر به سقوط شاه و تشکیل نظام اسلامی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار