رئیس شورای هیأت مذهبی استان فارس گفت : با حمایت اهالی فرهنگ استان، اجلاسیه پیر غلامان حسین در شأن سومین حرم اهل البیت"علیهم السلام"برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 01 August 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:مظفر مختاری دردیدار با مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی فارس از حضور فرهنگیان استان در کمیته‌های مختلف برگزاری سیزدهمین اجلاسین بین المللی پیر غلامان حسینی (ع) استقبال کرد و افزود: برگزاری این اجلاسیه در استان فارس و سه شیراز مهر تأییدی بر ارادت مردم به خاندان عصمت وطهارت است.

دبیر اجرایی سیزدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی حمایت‌ها و راهنمایی آیت الله ایمانی در روند برگزاری این همایش را عامل مهمی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن این اجلاسیه مفید و کارگشا دانست و ادامه داد:جای خوشحالی و امیدواری است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اهمیت بسزایی برای برگزاری این اجلاسیه قائل است.

وی ابرازداشت: برگزاری باشکوه این اجلاسیه نشان گر توان، پتانسیل و پیشینه فرهنگی، مذهبی استان فارس خواهد بود.

رییس شورای هیات مدعبی استان فارس با اشاره به اینکه این برای اولین بار است که شورای هیات مذهبی با همکاری دستگاه هایی نظیر فرهنگ و ارشادفارس،متولی برگزاری این اجلاسیه در سطح بین المللی است،گفت: یکی از برنامه های این اجلاسیه ثبت ملی سینه زنی اصیل شیرازی است که به عنوان سبک قطاری، ویژه عزاداری دراستان فارس ازآن یادمی شود.

گفتنی‌ست،سیزدهمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی 14 تا 17 مهرماه درشیراز و درحرم مطهرحضرت شاهچراغ به میزبانی شورای هیات مذهبی در فارس برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار