معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه بزرگترین گروه جهادی کشور در البرز تشکیل می‌شود، گفت: این گروه جهادی فردا به روستاهای کمتر توسعه یافته شهرستان بیجار در استان کردستان اعزام می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 02 August 2015
محمدعلی ورمرزیاری اظهار داشت: بزرگترین گروه جهادی با عنوان قرارگاه جهادی شهید دانشجو "علیرضا شجاعی" به استعداد 200 نفر در استان البرز تشکیل می‌شود.
معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز خاطرنشان کرد: این گروه متشکل از اعضای جهادی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد نظرآباد، پیام‌نور هشتگرد، علوم پزشکی البرز، پیام‌نور اشتهارد و کشاورزی امام خمینی(ره) است.
وی افزود: این گروه جهادی فردا دوشنبه 12 مرداد ساعت 15 از درب منزل خانواده شهید شجاعی به روستاهای کمتر توسعه یافته شهرستان بیجار در استان کردستان اعزام می‌شود.
معاون سازندگی بسیج دانشجویی البرز بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و تشکیل جلسه در فرمانداری شهرستان بیجار با حضور جمعی از مسئولان این شهر، مقرر شد که دو غسالخانه در روستای‌های سیدحسین و چغور قشلاق با حمایت مالی ارگان‌های شهرستان و فعالیت جهادگران استان البرز ساخته شود.
ورمرزیاری متذکر شد: ساخت سرویس بهداشتی در مسجد روستای آقبلاق حسین‌خان و بازسازی و مرمت مدرسه در روستای چغور قشلاق نیز از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.
وی با بیان اینکه فعالیت عمرانی بخشی از فعالیت‌های گروه جهادی دانشجویان البرز است، گفت: فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی، بهداشتی، پزشکی و ویزیت رایگان بیماران از جمله فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید شجاعی است.
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 1394 بسیج دانشجویی البرز 1800 نفر از دانشجویان استان البرز را در تابستان، اسفندماه و تعطیلات نوروز به اردوهای جهادی اعزام می‌کند.
ورمرزیاری خاطرنشان کرد: این اردوها علاوه بر خدمت‌رسانی به روستائیان سبب تقویت روحیه جهادی و ایثارگری در دانشجویان می‌شود که آینده مملکت در دستان آن‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار