رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح :
رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که تمام قد مقابل اسلام امریکایی ایستاده ایم، گفت: باید با کودتاچیان اقتصادی برخورد انقلابی و جهادی صورت گیرد تا مردم عدالت را به چشم ببینند.
کد خبر: ۷۰۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 25 January 2019

سردار سید مرتضی میریان عصر پنجشنبه در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم رضا عادلی در بهشت شهدای اهواز گفت:

دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن پیشرفت های ایران بوده و مردم را به اعتراضات خیابانی دعوت می کند آنان همچنین با فشارهای اقتصادی و تحریم ها قصد دارند عزم ملت ایران را بشکنند ولی دراین مسیر هم با هوشیاری مردم ناکام می مانند.

وی با گرامیداشت یاد شهدا گفت: ایثارگری ها و رشادت های مدافعان حرم باعث شد توطئه های تروریست های تکفیری و حامیانشان را خنثی کنیم به طوری که تمام شیعیان بتوانند در جهان سرخود را بالا بگیرند.

وی افزود: ایران اسلامی به تربیت چنین جوانانی افتخار می کند چرا که اگر رشادت ها و ایثارگری های این شهدا نبود تمام مقدسات اسلام با خاک یکسان شده بود.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در حمله تروریست ها به عراق 60 هزار زن اسیر شده و در بازار فروخته شدند و در چنین شرایطی است که می توان اهمیت نقش مدافعان حرم را درک کرد، مردم این منطقه می دانند که مدافعان حرم چه خدمتی به اسلام کردند و این شکرگزاری را می توان در چهره تک تک اهالی شهرهای نبل و الزهرا مشاهده کرد.

سردار میریان گفت: ایران اسلامی مظهر اسلام ناب محمدی است و برای سایر کشورها الگویی تمام عیار است ؛ در حالی که امروزه با پول برخی از کشورهای اسلامی سلاح خریداری شده و صرف مسلمان کشی می شود.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر پرچم سیاه داعش نبود سفیدی پرچم اسلامی به دنیا معرفی نمی شد؛ دشمنان اسلام هزاران میلیون دلار هزینه کردند تا کشورهای اسلامی را از هم بپاشند اما ایران اسلامی با حداقل هزینه به همت جوانان غیور خود مقابل دشمنان تکفیری ایستادگی کرد.

سردار میریان گفت: ایران اسلامی اکنون مقابل استعمار، استکبار و ارتجاع منطقه ایستاده است؛ باوجود تمامی کارشکنی های غرب و برخی کشورهای منطقه پیروزهای های انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بیشتر شده است .

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود تمام سختی ها 40 سال راه خود را طی کرده و به برکت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه با تمام قوت به این راه ادامه می دهد.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر به برکت خون شهدا امنیت کشور ما از ابرقدرتی چون آمریکا بیشتر است؛ ما باید از نگاه به غربی ها دست برداریم و در مسیر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گام های موثرتری برداریم.

سردار میریان با اشاره به پیشرفتهای قابل توجه کشورمان در حوزه صنایع دفاعی ادامه داد: اگر رانت خواران و قاچاقچیان را کنار زده و دست دلالان را کوتاه کرده و مدیریت کشور را اصلاح کنیم، مشکلات اقتصادی را می توانیم پشت سربگذاریم.

آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم شهید رضا عادلی عصر پنجشنبه در بهشت شهدای اهواز برگزار شد و در پایان این مراسم از خانواده شهید رضا عادلی تقدیر و از تمبر یادبود و کتاب این شهید والا مقام رونمایی شد.

شهید رضا عادلی(کردزنگنه) در سن 26 سالگی در سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار