مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: در پنج سال گذشته بیش از 600 میلیارد ریال در حوزه مخابرات این استان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۷۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 03 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدحسین عیدی‌زاده در نشست کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرستان بشرویه اظهار داشت: حوزه ارتباطات از مهمترین حوزه‌های مورد نیاز مردم است.
وی با تاکید بر اینکه مخابرات استان، تمام نیرو و امکانات خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم را به کار می‌گیرد، افزود: تلاش می‌شود با شناسایی نقاط کور آنتن‌دهی در شهرها و روستاها و به‌ویژه مناطق دور دست مشکلات مخابراتی استان رفع شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی اضافه کرد: در پنج سال گذشته در حوزه مخابرات استان خراسان جنوبی بیش از 600 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
وی به مشکلات برخی از افراد به ویژه ساکنان مناطق روستایی در زمینه پرداخت قبوض تلفن اشاره داشت و گفت: افراد برای تسهیل پرداخت قبوض خود به ویژه در روستاها می‌توانند با شماره‌گیری 2000 نسبت به پرداخت قبض تلفن خود اقدام کنند.
عیدی‌زاده در ارتباط با وضعیت آنتن‌دهی بشرویه یادآور شد: در این شهرستان نقطه کوری در زمینه آنتن دهی تلفن همراه وجود ندارد و در صورت شناسایی این نقاط نسبت به رفع مشکل این مناطق اقدام می‌شود.
لزوم تجهیز روستاهای بشرویه به تکنولوژی‌های جدید ارتباطی
رئیس شورای اسلامی شهرستان بشرویه نیز اظهار داشت: ساکنان برخی نقاط روستایی بشرویه نظیر فتح‌آباد، خانیک، یگی و مجد نسبت به پوشش مخابراتی و عدم آنتن‌دهی گله‌مند هستند.
علی قلیان ادامه داد: ساکنان مناطق روستایی به‌ویژه در نقاط محروم این حق را دارند که از حداقل امکانات ارتباطی و خدمات مخابراتی که همان آنتن‌دهی تلفن همراه است برخوردار باشند.
وی تاکید کرد: با شناسایی ضعف‌های مخابراتی در روستاهای بشرویه شایسته است اقدامات لازم در راستای حذف مشکلات ارتباطی و همچنین تجهیز مناطق روستایی به تکنولوژی‌های جدید ارتباطی فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار