مسعود فراستی درباره حضور احتمالی خود در برنامه سینمایی «هفت» که همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر روی آنتن شبکه سه می‌رود، گفت: فعلا جواب مثبت به برنامه نداده‌ام.
کد خبر: ۷۰۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 27 January 2019

Image result for ‫مسعود فراستی‬‎

به گزارش «تابناک تهران»؛ درحالیکه چند روزی به آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باقی نمانده اما همچنان تکلیف برنامه‌های سینمایی صداوسیما مشخص نیست؛ البته پخش برخی برنامه‌ها مثل «هفت» قطعی است اما جزئیات آن خیر!

چه بسا مخاطبان این برنامه سینمایی منتظرند بلکه مسعود فراستی را دوباره به عنوان منتقد ثابت این برنامه ببیند؛ اتفاقی که گویا تهیه‌کننده و مجری «هفت» نیز به دنبال تدارک آن هستند. هرچند به دلیل انتقادات تند و همیشگی این منتقد سینما شاید بعضی از فیلمسازان تاب تحمل اظهارات او را نداشته باشند.

با این حال مسعود فراستی در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری دانشجو درباره حضور احتمالی‌اش در برنامه «هفت» اعلام کرد: خواسته‌اند اما تا به الان واقعا جواب مثبت و آره؛ به «هفت» نداده‌ام. چون برای حضورم در این برنامه شرط و شروطی دارم!

گفتنی است سری جدید برنامه سینمایی «هفت» با اجرای محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی؛ درحالی از 10 بهمن و با آغاز جشنواره فیلم فجر در کنداکتور زنده شبکه سه سیما قرار می‌گیرد، که با توجه به سکوت عوامل، به نظر حضور ثابت مسعود فراستی را باید قطعی دانست.

برچسب ها: مسعود فراستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار