مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: دانشجوی بسیجی زمانی می‌تواند داعیه‌دار دفاع از انقلاب باشد که هم خود را از لحاظ فرهنگی و ایمان تقویت کند و هم باید در زمینه های علمی متخصص باشد .
کد خبر: ۷۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 27 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛عارف شربی‌نیازی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه مواردی را عنوان فرموده‌اند که به طور گویا و شفاف رسالت این عزیزان را تبیین می‌کند .

وی با بیان اینکه در راستای تحقق این امر باید دفاع عالمانه و آگاهانه از انقلاب و دستاورد های این معجزه‌ی قرن، صورت پذیرد، تصریح کرد: دانشجوی بسیجی با عمل و مجاهدت خود در سنگر علم و دانش می‌تواند سفیری شایسته برای دفاع از انقلاب باشد .

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام تاکید کرد: دانشجوی بسیجی باید با نصب‌العین قرار دادن فرامین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان افسران جنگ نرم از انقلاب و دست آورد های آن در همه ی عرصه ها دفاع عالمانه کنند واین امر مستلزم آن است  که هم متعهد باشد وهم متخصص یعنی علاوه بر آنکه خود را از لحاظ فرهنگی و ایمان تقویت کند باید در هسته علمی نیز متخصص باشد .

شربی‌نیازی گفت: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی از جمله چهل خدمت بی منت در مناطق محروم  ، ویژه برنامه های راهیان نور درتمام دانشگاها ، چهل کرسی آزاد اندیشی در تمام دانشگاه ها از اول بهمن تا آخر اسفند، همایش های علمی و دیدار با خانواده های شهدا برگزار می‌شود .

وی تصریح کرد: عطر افشانی مزار شهدا ، برگزاری یادواره های شهدا با محوریت مساجد ، بر گزاری اردوهای راهیان نور برای دانشجویان ، برگزاری اردوهای جهادی 3 روزه و 1 روزه، برگزاری جشنواره‌های علمی ،  فضا سازی در سطح دانشگاها و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دهه است ./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار